Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har vokst ut av vinterskoene mine, vokst ut av gore-tex skoene med snøring, så vokste jeg ut av støvlene. De siste ukene har jeg gått i slusher / cherox av alle ting, men nå blir jammen med de også for små? Hjelp, hva gjør jeg nå da? Ønsker fortrinnsvis noe jeg kan ta på og av i oppreist tilstand ;o) Er 7 dager på overtid, så gidder ikke kjøpe noe nytt, men ser litt mørkt på å bruke crocs når det er en halvmeter snø ute, he he.
♥Bubble♥ Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har gått i joggeskoene mine siden uke 20, håper bare de holder frem til fødselen er 37+3 i dag Sist svangerskap gikk jeg i min samboers joggesko de siste ukene
Nikki 75 Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har subbet rundt i noen stygge Uggs-kopier de siste par månedene. Har bare støvletter med hæl ellers, men fant disse på tilbud i november. De er et nummer for store, så jeg har ullsokker i, men det gjør ikke noe nå når det har vært så kaldt. Men gjett om jeg skal kaste dem til våren!!
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Jeg passer heldigvis gore-texvinterskoene mine enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå