Roketikka Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Huff a meg. Formen er elendig. Hittil i svangerskapet har jeg vært småkvalm, men aldri kasta opp. Har passert 12 uker nå. Ca 13-15 uker. Er plutselig i elendig form og kjempekvalm, spesielt på kveldene. I gårkveld måtte jeg t.o.m. kaste opp!!! Hjelp! Er det noen flere som har opplevd dette. Er det unormalt tro?? Har to gutter fra før, og kvalmen og ubehaget har alltid sluppet taket etter uke 12.......
fresh Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 huslk at alle sv.skap er forskjellig, og noen er dårlige hele svangerskapet. Så det er ikke noen regel at kvalmen skal gi seg etter 12 uker. Du har nok bare vert litt uheldig
sprellemor Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Jeg var superdårlig i 1. trimester, så bedret det seg litt, men kvalmen kommer stadig tilbake. Særlig når jeg er sliten. Jeg prøver å tenke på det som et tegn om at jeg hvertfall fortsatt er gravid, og jo mer dårlig jeg er jo tryggere er jeg på at alt skal gå bra. :-) Er 20 uker på vei. Var ikke noe dårlig med førstemann, og det gikk jo selvsagt bra det og, men likevel. Jeg må bare prøve å se det positive.
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har kastet opp på kveldene, og vært superkvalm på kvelden fra uke12-16. Sluttet i uke 16. Viktig å ikke stresse og å ta det litt rolig. Spise MEGET lett på ettermiddag. Lykke til:-)
iok med sønn <3 Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Jeg hadde det slik fra uke 11... måtte kasteopp hver dag. Gjerne på kvelden for min sin del da. Og ikke noe som fristet i kjøleskapet selvfølgelig. Nå tror jeg og håper jeg at jeg er bedre Er over 13 uker, så jeg satser på bedre tider Er nok forskjellig fra person til person dette her. Noen får det seint og andre tidlig. Noen varer lengere enn andre... sånn er det bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå