Gå til innhold

Hva kan dette være?


****MEG****

Anbefalte innlegg

Er litt rådvill...

Har termin 31. mars. Mitt andre barn. Har de tre siste dagene følt meg, ja, tror uvel er en bra beskrivelse. Det vil si en slags følelse av at blodtrykket faller, litt svimmel, føler at jeg ikke får puste skikkelig, konstant tørst - kan drikke en liter vann av gangen. Ikke vann i kroppen. Har iblant en følelse av at jeg kommer til å besvime. Er ikke kvalm - ikke nevnverdig i alle fall. Prøver å sove på formiddagen, men det hjelper ikke. Dessuten har jeg på en måte vann i nesa - som om jeg har dukket uten å holde meg for nesa.... Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, jeg vet ikke om dette er noe til hjelp, for jeg har vel kanskje ikke direkte opplevd det samme, men tror kanskje at det er det at du har mer blod i kroppen pga at du er gravid.. Jeg får fort ubehag i brystet hvor det på en måte føles som det knyter seg litt i brystet, det er ikke vondt eller no, bare ubehagelig.. Jeg har tatt opp dette med jordmora mi og legen, og det er ikke så mye en får gjort uten om å puste og ta det med ro.. Jordmora fortalte meg også at hjerte flytter litt på seg når en er gravid..

 

Ang nesa di, så leste jeg et sted at slimhinner bla. nesa blir påvirket av hormoner osv når en er gravid og da kan man fort føle seg forkjøla i nesa, at den enten er tette eller at den renner...

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, umulig å si om jeg opplever det samme, men har den siste uken vært svært så uvel på kveldstid og natten. Akkurat som om babyen blokkerer blodbaner på noe vis og jeg lurer på om jeg kommer til å besvime. Spessielt om jeg sitter bakoverlent i en stol eller ligger i en hvilken som helst stilling. Småkvalm hele tiden, redusert pust og konstant tett og blodig i nesen.Av og til er jeg sikker på at jeg skal spy.

 

Jeg tenker jo på denne hovedpulsåren og at jeg går i slutten av svangerskapet og at alt er tynger og trangere om plassen. Så jeg har ikke bekymret meg så mye over dette egentlig, men merker nå at jeg gjerne skulle hatt det litt mer konfortabelt på kveldstid og natterstid. Får liksom aldri slappet av lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...