Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Andre som har det? hehe.. Har ammet i 1,5 år og nå ser de virkelig ikke ut. Hadde nesten ikke pupper i utgangspunktet, men nå er jeg helt flat, men litt løsere hud. Brystvortene er blitt laaaange. Æsj. Noen styggere??? Silikon er ikke aktuelt uansett da.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Tjanei, mine ser ut som klassiske store hengepupper, og regner med de blir 1000 ganger værre etter ammingen..
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Jeg mente nok akkurat det samme etter endt amming, men så begynte jeg på p-piller og de poppet rett ut igjen.
Trollemor75 Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Og nei da, jeg har styggere pupper! Dvs. de er fine hver for seg, men gitt at den ene passer i en stor B-cup og den andre nærmer seg en liten D-cup, tilsammen ser det ikke noe særlig bra ut. Skulle gjerne fikset på det en dag...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #7 Skrevet 10. februar 2010 Mine pupper henger og er slappe. De er mer avlange enn runde.. Og slik var dem før jeg ble gravid. Er vanskelig å finne noen bher som er fine, og som passer.. Nå er areola i tillegg flekkete, tørr og stygg.. Jeg har vurdert å fikse dem, men siden jeg bare er i 20årene, så vil jeg vente til jeg er ferdig med barn.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #8 Skrevet 10. februar 2010 Hehe mine er nok ikke glansbildepupper de heller. Men har nå en c cup da De henger og slenger, men jaja
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #9 Skrevet 10. februar 2010 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=514107 Her er et bilde av mine pupper! Hilsen anonym 13:56
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #10 Skrevet 10. februar 2010 Er det noen som har stygge pupper, så er det jeg, hehe. De er riktignok runde, men henger litt. Også etter ammingen syns jeg brystvortene er blitt større(?) om det er mulig. Liker ikke å se på puppene mine i speilet. De er ikke så store heller, men har ikke lyst på større.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #11 Skrevet 10. februar 2010 ikke klag på slappe pupper jenter! prøv å tenk dere åssen det er å gå å bære på mine gigastorehengepupper i str 75J !!! det er ikke moro!! må stadig "dytte" de på plass i løpet av dagen. og om natta, så må jeg liksom "rette" på de så det ikke blir ubehagelig å sove!! jeg skulle gitt hva som helst for å bli kvitt dem nå!! men må dessverre ned 10kg først! arg!!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #12 Skrevet 10. februar 2010 Skjønner hva du mener 13.56/14.01! Vi skal faktisk være glad vi har pupper og ikke har mistet et eller to til kreften. Håper virkelig det går bra med deg, du har nok vært igjennom en beinhard tid!!!!!!!!!! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå