Gå til innhold

Trodde jeg var ferdig med å spy!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men idag kom det en runde til, uten forvarsel. Måtte løpe på do med oppkast i munnen.

Er i uke 15 nå, har ikke vært kvalm på mange uker, noen som vet om dette er normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt normalt!!! det kan komme når som helst. jeg var kvalm frem til uke 14. etter det så har jeg hatt en og annen flytur på do. det kan tom skje enda og nå er jeg over 29 uker på vei.... men er bare en gang og forholdsvis sjelden så man overlever;)

Skrevet

Ja, det er lenge siden sist, så syntes det var litt merkelig da!

Men, må vel bare regne med det, glad jeg slipper kvalmen hvertfall:)

Skrevet

huff da, sist gang jeg spydde var jeg 15+5. Da var jeg ikke kvalm, det bare kom, sånn som på deg, uten forvarsel.

Ikke kastet opp etter det, men må holde meg i sjakk, mye bevegelser kan gjøre at jeg spyr.

Skrevet

Jeg begynte igjen med noe kvalme og oppkast i uke 21. Var konstant kvalm fra uke 7-14. Kommer ganske plutselig nå. Noen ganger er jeg helt fin igjen rett etter jeg gar kastet opp, mens andre ganger kan jeg bli liggende det meste av dagen. Hjelper med masse søvn, hvile og at jeg spiser regelmessig. Det med søvn og hvile går ikke helt opp med timene i døgnet og jobb, så er 30% sykemeldt de tre neste ukene. Satser på å kunne unngå å bli så dårlig da at jeg plutselig må være hjemme en dag. Så får vi se når de tre ukene er over om formen er bedre eller om det å være delvis sykemeldt og ha kortere dager på jobb er lurt videre også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...