Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 (bare for aa skrive litt annet her inne enn sproeyter og meds etc ;-) ) Ikke saa ofte jeg lufter meninger her inne egentlig. Men ble skikkelig skuffa over en venn for noen uker siden. Det er egentlig noe som har gatt over tid, men jeg oppfatta det egentlig ikke (kanskje var jeg litt treig) Saa, jeg har en kompis som jeg har vaert kjempegod venn med i maaaange aar. Vet at han har hatt foelelser for meg, men det ble aldri mer enn vennskap. Men vi har vaert tilnaermet bestevenner, selv naar jeg flytta. Vi er og paa Facebook saa klart. Der sto det plutselig en dag at han var forlovet. Jeg ble litt paff, men syntes det var koselig. Ikke lenge etter var jeg hjemme paa besoek, og vi var ute og spiste middag og tok oss noen drinker saa jeg spurte saa klart om forloveden. (vi pleide aa snakke om alt). Nei han var ikke forlovet sa han. Det ble litt feil det som sto paa Facebook. Ahh? sier jeg. Ja han hadde dame, men de var ikke forlova, men han vurderte aa flytte sammen med ho. Syntes likevel det var koselig aa fortalte han at jeg var glad han hadde funnet noen. Vel, hva skjedde videre? Joda, de gifta seg paa nyttarsaften!! Og jeg visste ikke noe om det foer jeg saa bildene som ble lagt ut! Ble megaskuffet! Mest fordi han loy meg rett i ansiktet. Vel, ble vel egentlig mer forbanna! Skjoenner ikke at han kunne lyge til meg om noe saant?? Om han ikke ville invitere meg til brylluppet saa kunne han sagt det (grunnet penger feks) jeg hadde jo skjoent det.. Vet ikke jeg. Foeler liksom ikke det er verdt aa ha han som venn lengre jeg.. OVerreagerer jeg? Hvordan hadde dere tatt det?? Takk for at dere gadd aa lese ;-)
Eurecaღmed spireღ Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Vet ikke hva jeg skal si. Forstår at du ble skuffet.... Kanskje han syns det var vanskelig å si det til deg... Syns ikke du overreagerer, det var jo sjokkerende, men etterhvert som tiden går tror jeg du kommer til å angre om du bryter vennskapet. ..
AinaW Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Hmmm.... Hva med å ta det opp med han. Si at du er veldig glad på hans vegne men at du føler at du ble litt lurt av han, siden han løy om forlovelsen... Og at du er nysgjerrig på hvorfor han hadde behov for å skjule det. Kan jo hende det er en eller anna logisk forklaring på det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå