Eurecaღmed spireღ Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Er lettere forvirret. Kjøpte ny pakke i dag, hvor det står utenpå pk at det er svelgetabelett, mens på posene dem ligger i står det at den ene er tyggetabelett.... Pk jeg hadde fra før skulle den ene tygges.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Jeg svelger alle, for den hvite kan man enten svelge eller tygge, alt ettersom hva man foretrekker=)
Gjest Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 jeg svelger alle, de deler seg i magen uansett.... den sorte er døden!! sliter mer og mer med den for hver dag
Cat&Gullungene Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Jeg svelger 3 og tygger den store hvite. Visste ikke at den kunne svelges? uansett er den jo så stor...?
Eurecaღmed spireღ Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2010 Takk for svar, da svelger jeg også dem I den gamle pk var den kvite stor, i den nye er den mindre!
snart ♥ Skrevet 10. februar 2010 #7 Skrevet 10. februar 2010 Jeg spurte på apoteket når jeg kjøpte sist, hun ble også litt forvirra. hvis du det er en stor rund tablett er det av den gamle typen og da er det en tyggetablett (tror det står tyggetablett uten på esken også da). Den avlange av ny type vet jeg ikke, hun på apoteket trodde det ikke var tyggetablett, men var veldig usikker. Jeg svelger den hel, synes den er grufull å tygge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå