Gjest sug lut Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Asså, jeg veit ikke hva det heter, og det heter i alle fall ikke vindusrutemønster, bare så det er sagt. Men huset her hadde opprinnelig feik rutete vinduer, og de trerammene med rutemønsteret til å feste utapå vinduet så det blir pseudohytte står i garasjen. Jeg skal aldri ha dem opp, og trenger garasjeplassen. Så - hva heter det? Kan det selges? Hva koster sånt?
Gjest Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Vi hadde sånne da jeg vokste opp, og min mor kalte det "sprosser". Aner ikke om det er riktig..? Pent er det i hvertfall ikke Kan jo ta bilde av det og legge ut på Finn.no. Pris er vanskelig å anta.
Gjest sug lut Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Ja, sprosser høres rimelig riktig ut (jeg er ikke av de som bor på Byggmakker, som du forstår). I så fall får jeg ta bilder og måle og så se an. Kanskje noen som vet hva sånne koster nye?
Gjest Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Kanskje du finner noe her? http://www.olsethsprosser.no/
Gjest sug lut Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Hm, slett ikke ille, da kan jeg legge dem ut til en grei pris også, når jeg kommer så langt. Tusen takk!
meg & to små vampyrer Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Det går sikkert an å selge. Huseier her vi leier har hvertfall limt slike på de helt nye vinduene... lekkert;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå