silstr Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Skal ta oss en tur til syden i juni med mini på da 6 mnd. Synes dette stedet ser veldig greit ut for barnefamilier. Hotellet vi har sett på heter Ferrera Blanca. Er det noen som har vært dær? Har dere evt. andre tips på fine reisemål? Vi tenker å være i 14 dager.
heiraa Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Jeg har vært i Cala d'Or 2 ganger, og synes at det er et kjempeflott sted:) Faktisk den fineste "syden-plassen" jeg har vært på! Fine, små badeviker, rent & pent, mange bra restauranter, kjempeflott båthavn (må dra å spise på en av restaurantenene der - gjerne paella.....) Har ikke bodd på hotellet du skriver om, bodde på Cala Azul Park, veldig bra, og sist på et hotel som het Tucan-ett-eller-annet. Dere kommer til å få en flott ferie!
apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 Vært på Mallorca 3 ganger. bodd i cala dor 1 gang. kjempefint sted. Når babyn blir litt større vil jeg anbefale Alcudia pga sandstranden. vi var der ifjor med en på 1 år og en på 2 år. Perfekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå