2 prinser:) Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 hu sa det var blod i urinen min. Noen med erfaring? Skal inn med ny om noen dager...så har jeg begynt å tenke litt,har hatt veldi mye hodepine i det siste,litt trykk i magen når jeg tisser og fått vann i kroppen (hoven). Kan dette ha noe sammenheng? Er 50% sykmeldt men føler det er forsatt travelt med det,men vil jo gjerne prøve så lenge det går! Dette er nr 3 og er 24 uker nå.. Takknemlig for alle som vil svare ....
Gjest Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Ja, noen ganger får man det av urinveisinfeksjon og noen ganger får man det av at slimhinnene i hele kroppen er mer følsomme enn vangligvis, ellers så kan det komme av ting jeg ikke vet. Det trenger ikke å være noe farlig, men er jo lurt å følge opp.Om det har noen sammenheng vet jeg ikke, men det kan jo ha det. Kan man få svangerskapsforgiftning så tidlig, feks? Uansett; håper det går bra med deg:)
2 prinser:) Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2010 dytter litt... vil så gjerne høre om andre har noen erfaringer!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har hatt litt "grums" i urinen ved hver kontroll, deriblandt blod, men etter dyrkning viser det seg alltid at den er negativ. De bör derfor dyrke urinen for å se om du har UVI. Tror ikke blod i urinen har sammenheng med hevelse i kroppen og hodepine. Slimhinnene blir skjörere under graviditeten, noe som bla kan gi blod i urinen. Men hvis man har vann i kroppen, hodepine, höyt blodtrykk og proteiner i urinen, kan det være svangerskapsforgifting.
2 prinser:) Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2010 Da tror jeg at jeg kan roe meg litt ned....for blodtrykket er helt fint og ingen protein i urinen!! Phuu...takk for svar alle sammen!!
Vannekanne Skrevet 10. februar 2010 #7 Skrevet 10. februar 2010 Jeg fikk også kommentaret "litt blod her, ja. Men det er jo helt normalt." Så var det liksom ikke noe mer å si om den saken. Så jeg hadde egentlig glemt det helt til jeg leste denne tråden. Men fikk altså inntrykk av at det var så normalt at det ikke var noe å snakke om, liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå