Gå til innhold

noen gode tips mot bihule/halsbetennelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynte å sette seg virkelig i bihulene her på mandag, og etter masse saltvannsoppløsning har det heldigvis løsnet bittelitt, men nå er det halsen som ikke vil fungere som den skal =(

er 37 + 3 og skulle så gjerne fått kommet meg ut og ordnet de siste tingene som trengs, er så fryktelig kjedelig her i sofaen med piggtråd hals og hodepine!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hey. Har ikke så gode tips akkurat... Kunne tenkt meg det selv. Her er det også piggtråhals med svelgebesvær, feber og hodepine. Dro hjem fra jobb idag og har ligget mest på sofaen siden. Er 32 +6 idag og håper dette går kjapt over. Er så utrolig slitsomt.

Håper du får ei god å raskt bedring BenteV!

Skrevet

Hei

Jeg har nettopp vært innlagt pga kraftig bihulebetennelse som gikk over til blodforgiftning... så bare å passe på!

Kjøp deg et neseskyllehorn og kok opp en liter vann med en spiseskje salt i. skyll så mye du orker gjennom nesen så vil det tilslutt løsne i bihulene.. forhåpentligvis slik at du ikke blir så dårlig som jeg var..

halsbetennelse er vell bare drops og varm drikke som jeg kan komme på i farten. ellers kan det jo være lurt å ta en tur til legen i tilfelle du trenger antibiotika

god bedring

Skrevet

er dette smittsomt eller???

Vi (eg og 4 åringen) hadde ein runde med feber, vond hals og oppkast forige veke. No har eg konstant hovudverk, vondt i kjeven og tett i pappen. Skal heldigvis til legen på kontroll i morgon, skal få sjekka om det er bihulebetennelse. 37 veker i morgon. Men gode råd, det treng eg ja. Det er vel ikkje sunt for bebis i magen, hverken å starta dagen med 2 paracet eller antibiotika.

Skrevet

prøv å gurgle SB 12.. det hjelper faktisk=) for å få løsnet bihulebetennelsen, kan du ta peppermynte i varmtvann og trekke inn dampen. Et damp bad.=)

god bedring=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...