***lykkelig mamma*** Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Noen som har erfaring med bruk av canesten når man er gravid?
Nicoline3 Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Brukte cremen under forrige svangerskap uten problem,legen sa det var ok. Men anbefalte ikke stikkpillene !!
*Snuppeline* Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Jeg spurte legen min om dette i går, og hun sa at Canesten trygt kan brukes. Også stikkpillene. Men man skal sette den inn uten å bruke applikatoren. Jeg tror det er dette som står opplyst i pakningsvedlegget også...
saa09 Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Helt ufarlig, du må bare ikke bruke den applikatoren til stikkpillen. Jeg har brukt det mange ganger, og jeg har forhørt meg både med lege, jormor og gynekolog for å være sikker;-)
***lykkelig mamma*** Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2010 Tusen takk for tilbakemeldinger! :)
4 barns mor :) Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har vært og kjøpt det nå og fikk samme beskjed som de over av jordmor. Altså at det går fint å bruke men uten aplikatoren. Satser på at det fungerer raskt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå