Gå til innhold

KS i mora, noen som vil dele noe erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite i går at om to dager får jeg Ks, så han kommer på termin da, var fint det, men kjenner jeg gruer gleder meg litt til å få bedøvelse å være våken under alt sammen. Hvordan kjennes det ut og hvordan er tiden etterpå... Mange spr som svirrer rundt i hodet.. Noen som vil dele erfaringer? Gjerne positive vel og merke, men alt er lov..:)

Var så instilt på å føde vanlig så ble en helomvending i går...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende...

Jeg har to ks et planlagt og et haste så denne gangen blir det planlagt igjen.

Første gangen var helt problemfri. tok litt tidfør jeg kom meg opp på beina men måtte pga sinnsyke luft smerter så du burde kjøpe dufolack(stavefeil) men det hjelper...

andre gangen fikk jeg infeksjon og spiralhodepine og måtte legge inn blod i ryggen så det var virkelig ingen fin opplevelse men det er jo selfølgelig forskjellig fra pers til pers..men luftsmertene var der denne gangen også så hvis du klarer og opp og gå vil jeg på det sterkeste anbefale det... koselig da og trille i ganga med den lille:)

det er veldig rart og ligge der og være våken når de kutter deg men også veldig spennende. en ligger bare og venter på å høre baby gråt:)

vær forberedt på at de må "dra" litt og det synes jeg var litt ekkelt men en glemmer jo det fort... mine satt så fast som de sa....

smertene i såret sitter ei stund men jeg fungerte som normalt etter to uker.

Masse lykke til i morra....

Gled deg til og hold din prins inntil deg...

Skrevet

Jeg syntes det var bare spennende å ligge og vente på babygråten. Det går så fort og jeg kjente ingen ting til operasjonen :) Har hørt om noen som har kjent at de holder på med noe nedi der, men ingen som har hatt vondt!

Det var litt vondt i tiden etterpå, men langt ifra uoverkommelig. Og det gjrø ikek vondt hele tiden, bare hvis du glemmer deg og tar i med magemusklene ;) Takk ja til smertestillende! Du kommer deg fortere hvis du orker å være aktiv. Jeg var så vidt på beina noen timer etter og gikk selv på spiserommet og i dusjen dagen etter.

Ta en titt på keisernittdebatten, så mener jeg det ligger en del fine og detaljerte historier der.

Skal ha nytt ks i mai og gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...