Gå til innhold

Noen som vil være med å starte slanke-tråd?


magica og lille tryll ♡

Anbefalte innlegg

Ble inspirert av en tråd på skravle.

 

Flere som fortsatt har graviditetskiloer som klamrer seg fast? Her har vekten stoppet på 81 kg (+/- 1 kg) Første målet er 75 kg, helst før sommeren ;o) Idealet er 72 kg, der jeg var før svangerskapet.

 

Fremgangsmåten er som følger:

-Spise sunt, lite karbohydrater (ingen ris, pasta, brød), mye proteiner og grønnsaker.

-Droppe snop og kaker (kun ved meeeget spesielle anledninger) Men kan unne meg litt mørk sjokolade eller nøtter innimellom.

-Rocke med rockeringen min

-Ut å gå tur minst 4-5 ganger daglig

-Trene litt på Wii'en

-Har funnet en genial Pilates-treningsvideo på Youtube som jeg tenkte jeg skulle benytte meg av minst 3 ganger i uka. Trente til den igår og er driiitstøl i magen idag.

 

Mandagens vekt er: 80,5 kg

 

Noen som har lyst til å være med???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir med:)

Har allerede starta.

La på meg 18 kg da jeg gikk gravid. 13 forsvant med en gang, men di siste 5 har jeg bare ikke brydd meg noe om før nå, Har gått ned 4 kg nå, men ønsker 6 til:) Litt mindre enn da jeg ble gravid..

 

Mandag 08.02.2010 71,6 kg.

 

Koselig å se utviklingen vår fremover:)

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde virkelig være med, men skal hjem til a mor en uke nå og da blir det mat mat mat mat mat :) Hehe... Så får heller hive med meg om en ukes tid :)

 

Men Magica... ut og gå tur 4-5 ganger DAGLIG????? Får jo ikke tid til annet enn å gå tur dere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha... Ja vi er ivrige på turgåinga her i huset ;oD Mente såklart ukentlig..

 

Turbotrollet: du kan jo hive deg på etter du har vært hos ho mor om du vil?

 

Levine: Ønsker å gå ned til minst 70 kg til slutt jeg også, da har jeg en bmi på 22 eller no. Men tenkte å sette en kortsiktig målsetting som jeg føler er oppnåelig innen rimelig tid. *håpehåpe* ;o)

 

Morsomt å ha noen å motivere seg litt sammen med. Da er det ikke så lett å falle for fristelser ;oP Og hvis noen har noen gode sunne slankeoppskrifter de vil dele er jo det supert! Evt gode treningstips... Jeg kan absolutt anbefale pilates-videoene til blogilates på youtube:

 

Lykke til!

Tenk slanke tanker :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok best med kortsiktige mål som du sier.. Heldigvis er det lenge til sommeren ennå:)

 

Det som er problemet mitt er sjokolade, bare elsker det:( :(

Jeg tar meg faktisk en liten bit vis jeg kjenner veldig sug, vis ikke bare sprekker jeg å spiser en hel plate rett ned hehe..

 

Skal vi veie oss hver mandag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe leste og tenkte jaja må vel komme meg mer ut om andre er ute på tur 4-5 ganger om dagen. Er bra du mente i uken da magica.

 

Lykke til jenter!!!! Skal heia på dere fra tribunen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha.. jeg lurte litt på den 4-5 ganger om dagen jeg også ja!! =D

 

Setter meg på tribunen med Lissiliz <3 tassen min og heier!! Flinke jenter ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det fylles opp på tribunen! jeg har vært heldig og fått tilbake min matchvekt, hvis ikke skulle jeg gjerne vært med dere! heia heia jenter!!

 

p.s trening med babyen er kjempegøy og effektivt! dans, hopp og løft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi takk for støtten jenter!! :o) Vi trenger noen på tribunen som heier også ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare bikinisesong, bikinisesong, BIKINISESONG!!! Hihihi ;o)

Motivasjon nok for meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er godt igang med Grethe Roede diett (går ikke på kurs da)...har gått ned HELE 7 KG siden 4 januar *dødskry* bare 9kg (puh) igjen!!

Dette klarer vi jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg har aldri slanket meg i mitt liv for har aldri følt behov for det, men etter å ha lagt på meg 23 kg i svangerskapet er det visst ikke bare bare å komme ned i match vekt igjen. De første gikk jo fort, men de siste 5 henger visst godt på. Må bare manne meg opp litt først så får jeg henge meg på meg og :-)

Er ca 79 nå og skal nå under 75 igjen innen sommeren er målet. Men er nå den sjokoladen da som ligger der i skuffen, hehe. Ellers spiser jeg jo sunt og trener et par ganger i uka og går tur, men kg'ene er stuck gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja denne uken har jeg vært flink å gått tur 5 ganger dagen (hehe neida...) Veiings imorra da... gruer litt, for ble jo litt kaker idag på morsdag, menmen...

 

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige ukes vekt: 80,5 kg

Denne ukes vekt: 82 kg

 

What OPP 1,5 kg på en uke???!? Hvordan er det mulig da??? Taktikken min er mildt sagt feilslått!! Nei huff og huff, det var demotiverende :o(

 

Jeg syns liksom jeg hadde vært ganske flink også, bortsett fra igår da, det ble litt morsdagskake, men kan det utgjøre såå mye?

 

Håper på bedre framgang for dere andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bare gått ned 200g denne uka, men forventet ikke noe mer heller.

Har spist masse godis og kaker denne helgen så nå er det på'n igjen..

 

Er stortsett flink, kun godis en gang i helga, å da går jeg ned ca 800g i uka...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojj 800 g i uka? Det er jo kjempebra!

 

Jeg må gjøre noe feil jeg altså :o(

Ja uro, jeg drikker litervis med vann og grønn te i løpet av dagen.

Nå skal det være sagt at jeg hadde spist litt frokost og hadde på meg pysjen når jeg veide meg... hehe

 

Bedre lykke neste uke ;oP

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis du har litt problemer, så hjelper det å regne på hvor mange kcal du får i deg pr. dag.

Du må ikke under 1000 og ikke over 1200 da skal du se det går nedover..

 

Å etter en stund går det av seg selv...

 

Stå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens måling (fikk ikke veid igår): 68,5. Så jeg hadde skrevet litt feil sist ja, så har ikke gått ned 10,5 kg, men 0,5 kg. Veide meg sist for nesten 2 uker siden. Og målet mitt er da under 65.

Virkemidler: Fortsette å trene (helst 2 x uke), gå tur 3-5 x uke og holde meg unna godteskuffen i ukedagene. Og cola kun i helgene (den er hard for meg som er stor colaelsker).

 

Så får vi se hvordan det går om det må sterkere virkemidler til for å komme ned i matchvekt og favorittbuksene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...