zadine Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Sanna28 jeg forstår du er flink til det du gjør. Har du mulighet til å se på meg? Jeg er gravid, har termin i august, kan du se hva det blir, og om alt går bra? Jeg er født 10.12.73 han er født 23.05.66 Vi har en rettsak foran oss i mai, har du mulighet til å se om vi kommer til å vinne denne?
Sanna28 Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Hei, Jeg tror alt går bra, men at du får litt problemer med ryggen mot slutten. Pass på å ikke bli for tung! Jeg får opp jente. Jeg får opp noe med et 7-tall. Kan du ha termin rundt 17.? Jeg har aldri "spådd" rettsaker før, men jeg har en følelse av at dette er en sak med mye følelser i. Jeg tror det er vanskelig fordi dere er så uenige. Jeg fikk opp noe i forhold til et hus. Kan det være noe i forhold til kjøp/salg eller at en av dere skal kjøpes ut av et hus? Jeg får opp at det har kommet en del ekle beskyldninger mot dere i denne saken. Det har vært mye "skitt-kasting". Det er veldig slitsomt for dere alle, og det tynger dere og tapper dere for krefter. Jeg tror du gruer deg veldig til rettsaken, men at du også ser fram til at dere skal bli ferdig med den. Jeg er litt usikker på om jeg vil spå noe utfall av den, men jeg tror det kommer til å gå litt bra for dere, men også litt dårlig... hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg tror dere må gi og ta litt. Jeg tror dere skal være litt obs ift advokaten deres. Jeg tror dere må passe litt på at han (jeg får opp en mann) får med seg alle detaljene. Dette kan være avgjørende for at saken går deres vei. Lykke til!
zadine Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2010 Tusen takk for svar:-) Jeg har foreløpig termin 20 aug, men har hatt ustabile sykluser så det er litt vanskelig å si egentlig før ordinær UL. B lir spennende å se om det blir jente. Jeg har den følelsen selv. Jeg sitter med en følelse av at jeg er på vei der jeg var med nr 1, det er jente, og da la jeg på meg 30 kg, (mye vann, pga svangerskapsforgiftning), men jeg kjenner meg likedan, og vil ikke bli så stor denne gang. Du har på em måte rett, på mange måter har rettsaken noe med hjemmet og hjemmets fred å gjøre. Og du har også rett i at jeg gruer meg noe sinnsykt, men gleder meg til å bli ferdig med det. Det har vært mye skittkasting, og jeg frykter enda mer av det når saken kommer opp. Til nå så har det virket som om det kommer til å gå vår vei, i den kommunikasjon som har foregått mellom oss og retten. Jeg håper at du har litt feil, i det at vi må gi litt for å få litt....jeg håper jo på 100% medhold. Advokaten er en mann ja..... og han er fryktelig opptatt av å være grundig. Så vi regnet med at han fikk med seg alle detaljer, men vi skal passe litt på der. Tusen takk for svar. Jeg skal gi deg tilbakemelding når noe mer har skjedd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå