Gå til innhold

Jeg likte egentlig dette huset......

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi da, flott hus men som du sier..... litt Dynastiet innredning.

Stor og fin tomt, men de burde kanskje gjort noe med sikringskapet før de tok bilder:-))

He he litt for mye dill for min del på det ene badet, men jeg har hus så jeg skal ikke snappe det fra deg:-)

Skrevet

Det ene av de to soverommene var jo til og med i utleiedelen, så i hoveddelen var det bare ett soverom! Skjønner ikke hvordan de klarer å lage et såpass stort hus med bare et soverom i hoveddelen.

Ellers er jeg enig med deg i at det var et fint hus, bare man får ut statuer osv...

Skrevet

Det så litt "full fart" oppusset ut. Mye manglende listverk og løse ledninger. Kan være greit kvalitetssikre det.

Litt imponert over stilen jeg da, veldig monumentalt :-)

Skrevet

Beklager. Får angst av hus med valma tak fra 70, 80 årene. Nesten like mye angst som når jeg ser de kaller nybygde boliger med løse sprosser for hus i sveitserstil. Du har vist fram finere hus tidligere.

Skrevet

Ja jeg liker egentlig ikke slike hustyper....... så derfor har jeg vel vist frem finere før:) Liker mitt eget veldig godt, men skulle så gjerne hatt et rom til!!!!!!

Skrevet

Oi, oi, oi!

Synes det var helt grusomt jeg! Hadde jeg hatt så masse å bruke på hus hadde jeg bygget nytt!

Skrevet

her koster en tomt minimum 2 mill så da er det ikke mye igjen til et hus på den str jeg vil ha....., men får lete videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...