Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Sitter her i uke 36+3 og i dag har jeg liksom vært veldig sliten å det værker både her og der...med de to først barna fødte jeg i uke 38 så kansje det skjer noe nå? Kan ikke helt sette fingeren på hva og hvordan jeg har det men det er noe med kroppen hehe...så hvem hvet.Men klart kan jo være at det er no annet som brygger å haha...Veldig trykk/press i rygg og magen og harde kynnere...spennende.
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Å,så spennende! Hvordan er det nå,en time senere..?
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2010 Neeei ingen forandring,er i grunn det samme.Mulig det skal være litt sånn da nå noen uker før det skjer no;-)
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Hehe,ja det er vel slik det skal være... Jeg har hatt et par dager nå, da alt har vært forferdelig tungt... Har hatt masse kynnere i dag,uten egentlig å ha gjort noe... Håper ikke det skal være slik i 6 uker til.....
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Jeg er 36+4 og jeg har hatt det slik i 4 uker allerede... det er utrolig slitsomt, spesielt de som jeg må puste meg igjennom fordi de er så vonde... Er også godt moden med 2 cm åpning, og proppen er allerede gått... De maseriene er bare pes, sliter en helt ut før det er skikkelig igang med fødsel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå