Gå til innhold

Reima str. Drukner han i denne ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jr kommer til å være 3 år neste vinter. Jeg lurer på å kjøpe reima vinterdress til han i str 104, men er usikker på om det blir altfor stort. Er redd 98 blir knapt, og det er så kjipt.

Har ikke erfaring med reima fra før....Noen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det tror jeg blir stort..vi har en gutt som blir 3år neste år..har kjøpt 98 til han.. han er 2år nå og bruker 92.

Skrevet

Jenta vår på snart 5 bruker 104 og den passer veldig bra til henne. Vi skal også kjøpe ny dress til minsten nå som blir tre år i august. Og jeg tenkte på 92 eller 98. Han har en dress i 80 nå, men den er knapp til han altså.

Men jeg syns reima er store i str. Til vanlig bruker minstemann str 92/98 i vanlig klær

Skrevet

Guttungen blir 4 april og denne vinteren har han brukt 98.

Skrevet

Ok, da kjøper jeg 98. Han bruker 92 i vanlige klær nå.

Takker og bukker.

Skrevet

Jeg kjøpte 98 til jenta mi som blir to neste vinter... Hun er lang for alderen og bruker strl 86 i vanlige klær nå..

Høres ut som det blir for stort, da får den ligge et år til! :-) Gutten min på snart 3 bruker 92 nå, men han er kort for alderen.

Skrevet

Jeg ville kjöpt 104. Jenta mi er tre år nå, blir fire i april og hun bruker str 110 i Reima denne vinteren. Kjöpte först 104, men syns den var ganske knapp.

Skrevet

Så 98 ville jeg hvertfall ikke kjöpt skulle jeg skrive;)

Skrevet

Min gutt på litt over 2 år bruker 98 nå. Den er akkurat passelig nå, tror ikke den holder til han er 3 år.

Skrevet

hvor lang er han da, aliena ?

Skrevet

Kommer jo veldig an på lengden til barnet da! Min 3 åring har 104 og den holder såvidt over denne vinteren håper jeg. Vi hadde 86 da han var 1 år og 92 da han var 2 år..

Skrevet

Han er akkurat fylt to år, og bruker 86 i legodrass - og 92 i Småbukkene dress. De er omtrent like store. men om Reima er stor i str, vil jeg tro 98 er greit om et år. Det er jo to str opp.

Skrevet

Mini er 1.5år og jeg har kjøpt 98 i reima til neste år... Og jeg er litt bekymret for at jeg egentlig burde gått opp en str. Han har 92nå, og har ennå litt å gå på... (86 dressen fra frends som jeg kjøpte i høst er altfor liten!)

Skrevet

Vesla her hadde også Legodress ifjor/ begynnelsen av dette året. Jeg syns ikke det er noen forskjell i str på Lego og Reima og jeg forstår ikke snakket om at Reima er så store i str. Det har jeg aldri merket på noen av mine barn og eldste er ganske sped og liten for sin alder.

Skrevet

Jeg har ikke erfaring med reima dressene, men jeg har ticket til min på snart 20 mnd i str 98, har hørt flere sier ticket og reima er ganske like i str. Kjøpte den egentlig til å ha til neste vinter men han vil bare gå med den:-) Litt stor er den, men ikke for stor, så håper den passer neste vinter og. Gutten min er vel ca 90 cm lang tenker jeg, og 14 kilo. Du må jo se ann lengden på gutten din, om han mest sannsynlig vil være over 95 cm til neste vinter, ville jeg nok gått for 104. Er jo allikevel så lette og bevegelige de dressene så gjør jo ikke noe om den blir litt stor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...