miemamma Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Besøksforbudet på Ullevål ble opphevet lillejulaften:-)
leo77 Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 fantastisk. Gjelder dette både på barsel og hotellet??
ladylennie Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 tror ikke det stemmer. jeg var innom svangerskapspoliklinikken på Ullevål for tre uker siden og da var det plakater overalt om at det er fortsatt besøksforbud i hele kvinneklinikken pga svineinfluensa, det er bare far eller medmor som har lov til å være der, altså ingen besteforeldre, søsken eller venner. kan jo hende de har endret reglene siden, men jeg har ikke sett noe om det. på pasienthotellet tror jeg det er ikke besøksforbud.
leo77 Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Nyheter: Januar 2010: Besøksrestriksjoner i forbindelse med svineinfluentsaen er nå opphevet Klippa frå http://www.ulleval.no/modules/module_123/news_template_avdeling.asp?iCategoryId=575 så då kan dei jo ikkje gå tilbake på det??? Håpar SÅ veldig at storebroren får koma å sjå babyen. Og mamman og pappan min.Resten er det ikkje så nøye med.
SofieE Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 var på omvisning på Ullevål på tirsdag. På hotellet kan hvem som helst besøke, på barsel er det kun far og søsken til bebis. Men man kan gå ned til besøksrommet på hotellet og ta imot besøk der.
miemamma Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 Jeg var aldri på barsel, men jeg lå på hotellet og bebisen på barneavdelingen da hun ble født 6 uker for tidlig. Det var lov med besøk begge steder, men barneavdelingen har egne besøksregler da de er redd for infeksjoner. Men besøksforbudet i forbindelse med svineinfluensa ble opphevet lille julaften. Har vanskelig for å tro at det er strengere på barsel enn på barneavdelingen. Vi var der fra 5. jan-15.jan.
ladylennie Skrevet 13. februar 2010 #9 Skrevet 13. februar 2010 Da er det nok endret siden jeg var der. Det er jeg også glad for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå