vagabond Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Er i uke 16 og har tatt 4 ultralyder(2 var både innvendig og utvendig). Har tidligere hatt 2 spontanaborter og nå nettopp blødninger derfor ekstra sjekker... Men alt ser bra ut
NormaJean Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Nei, det er ikke farlig å ta mange ultralyder;)
saa09 Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Nei det tror jeg ikke, jeg går til en jordmor som tar ultralyd hver gang!
85Anonym*Høygravid* Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Jeg er med i et forskningsprosjekt og skal ta 8 ultralyder i løpet av svangerskapet. I papirene til dette prosjektet står det at det ikke er noen forskning som har påvist skader hos mor eller foster forårsaket av UL. Men det står også at selv om det ikke er påvist noen uønskede effekter av ultralydeksponering, ønsker de å begrense ultralydbruken til bare å hente ut nødvendig informasjon. Så jeg tenker at det er nok ikke farlig å ha tatt 4 ultralyder slik som du har tatt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå