Gå til innhold

Flere som har unger som nærmest har ADHD på kveldstid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen her blir helt krakilsk på kveldstid. Det starter rundt 4 tiden på ettermiddagen og han holder det gående til han legger seg i 19 tiden..

Han er helt turbo og kaster leker utover gulvet og armer og ben veiver i alle retninger, Kveldsstellet er et nærmest mareritt da jeg godt kan bruke 10 min på å få på han bleia. Har prøvd å avlede han med leker, men da kaster han de bare på gulvet. Snur deg frem og tilbake på stelleborde og sparker og veiver... Han begynt med up and go bleier til han, for får aldri på bleia hans ordentlig lenger..

Flere som har det sånn eller??

Noen råd for å roe han ned? Skrur av tv og lys når det nærmer seg leggetid, men ser ikke ut tul å hjelpe..hmm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han?

Når min blir slik, betyr det at han er overtrøtt. Kan han sove litt lengre på dagen, evt en liten ettermiddagslur?

Skrevet

Han blir 7 mnd den 17 feb. Ja,jeg har tenkt at det kanskje er pga at han er overtrøtt, men han er jo sånn fra ca kl 16 og utover. Har prøvd å legge han tidligere, men det hjelper ikke. Han har i utgangspunktet litt soveproblemer, og ofte han ikke vil sove noe på ettermiddagen i hele tatt.

Nekter fullstendig, enda jeg ser han er stuptrøtt! Da kan det fort bli til at han ikke sover noe fra han fikk middag i 14-15 tiden og frem til han skal legge seg, så da tipper jeg det er pga at han er overtrøtt. Men de gangene han sover en ettermiddagslur, er han sånn for det.

Ikke lett å finne en balansegang her synes jeg altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...