Gå til innhold

Spisdegslank.no, noen som har prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er lavkarbo diett, og kommer i ferdige pakkeløsninger. Det virker jo veldig enkelt da. Er det noen her som har prøvd? Vil gjerne høre om det er noen her inne som har erfaringer med denne dietten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åpenbart ikke. Men prøv du, og fortell oss hva du syntes.

Skrevet

Ja, hadde tenkt det:)))) Dietten er det samme som ketolyse.Men merkelig at ingen her har prøvd da.

Skrevet

Hva mener du med ferdige pakkeløsninger??

Skrevet

Du bestiller mat (pakkeløsning) som varer i 14 dager (tror en del er fryst). Vel, jeg skal ned en del så jeg skal teste greia. Om du bor rundt Oslo kjører de på døra, om man bor andre steder (østlandet) så kan man hente det på bestemte tidspunkt. Det som var genialt er at da slipper jeg å lage, handle inn (og tenke så forbanna mye på maten) for en skal bare spise den menyen (har valgt 14 dager).

Skrevet

Jeg har prøvd og det er veldig bra. Bortsett fra de 3 første dagen. Man blir utrolig sulten og svimmel og får vondt i hodet, men det blir bra når man har kommet i gang. Gikk ned mange kilo og fortsatte og spise i samme ånd når jeg var ferdig med 4 uker. Har gått ned 8 kilo ved at jeg startet på denne måten.

Synes det er en veldig grei måte å komme igang når man ønsker å endre kosthold og gå ned i vekt.

Det er ikke så ille dyrt heller med tanke på at man kun spiser det man har kjøpt der for så lenge man har kjøpt det.

Bare ikke gi opp etter de 2 til 3 første dagene. Sulten, svimmelheten ol går over og det er uproblematisk å leve på den måten.

Kan også lage grønnsaltat ved siden av lunsj måltidene eller koke litt blomkål sammen med middagen.

Skrevet

Jeg har også prøvd. Raste ned i vekt. Gikk fort opp igjen da jeg var ferdig - men det hadde jo noe med hva jeg puttet i munnen å gjøre også da;-) Maten er variert, og smaker mye rart. Mye godt, og mye ikke så godt. Men jeg syntes at maten smakte så vondt etterhvert at jeg brakk meg etter hver bit. Men de første 4- 5 ukene var det helt genialt, og vekta raste nedover.

Skrevet

Hørtes jo genialt ut :) Men de har jo ikke noe vegetarmat :((

I hvertfall ikke en sammensatt pakke med kun veggismat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...