liljamin Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Jeg er 26 uker på vei og var på kontroll hos jordmor i går. Hun sa at det var litt spor av protein i urinen.Hun sa at hun anså prøven som negativ, og at det ikke var noe å bekymre seg for, men likevel ble jeg litt bekymret...Flere som har hatt det?
Minimo <3 Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Ja har det, men alt fint med meg sånn sett.. men jeg har kraftige kynnere og skikkelig hodepine hele tiden! men så lenge du ikke har andre symtomer, så er det vel ikke noe gale Jeg ble sykemeldt og må hold meg i ro.. er forresten i uke 20
Gjest Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Jada, og da fikk jeg beskjed om at det var proteiner i utflod og at det noen ganger blir svakt utslag på grunn av det. Så lenge jordmor ikke var bekymret er det sikkert ok:)
Fullt hus :) Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 har hatt 1+ på protein store deler av svangerskapet. pluss høyt blodtrykk. men ingen fare her
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Jeg hadde det for noen uker siden, men siste prøve var helt fin. Er 19 uker på vei bare, men det kan være litt utflod som forurenser prøven feks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå