Gå til innhold

Hodet har festet seg :)


lykketid

Anbefalte innlegg

Var på kontroll i dag, og alt er fint! Hodet har festet seg, herlig å vite! Håper det holder seg der og, vil gjerne ha en mest mulig normal fødsel :) Men må nok vente litt til, har 45 dager igjen til termin 26. mars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da blir den nok der :-) Er det din første? Min har ikke festet seg, men har ligget med hode ned en lang stund nå. Den kommer mest sannsynlig ikke til å feste seg heller ettersom den er min andre :-) Men magen har sunket ser seg og folk sier jeg ser fødeklar ut. Vel, jeg håper den blir der til termin, eller vel en 30 dager igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker det var en deilig følelse da hodet festet seg sist jeg var gravid, ja. Men det skjedde mye senere for min del- kanskje bare ca 25 dager før termin! Var litt nervepirrende på slutten da ja.. ;)

Hodet har ikke festet seg hos meg denne gangen heller ennå (30 dager til termin nå), men babyen har ligget med hodet ned i over 1 mnd allerede, så h*n har nok heldigvis bestemt seg for å komme ut rette veien.. krysser fingra for at h*n forblir liggende den veien iallfall! ;)

 

45 dager igjen... bare 5 dager igjen så er du høygravid! :D

Lykke til siste halvannen måneden!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) det er min første! Syntes kanskje tiden står litt stille akkurat nå, men så tenker jeg på den lange veien som er tilbakelagt så da er det ikke så værst likevel :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig spent på om han lå riktig med hodet ned nå. Takk for det, det nærmer seg mål i hvertfall, lykke til til deg og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm.. tror vel egentlig ikke jeg kjente det sist. Visste ikke helt hva jeg kjente etter iallfall. Det var jordmor eller lege som sa det til meg på kontroll da. Denne gangen har jeg ikke kjent noe som indikerer at hodet har festet seg, og har heller ikke fått dette bekreftet på undersøkelser. Man kjenner vanligvis en trykkende følelse nedover i bekkenet, samt at magen "synker" litt nedover når hodet fester seg. Visstnok. Hehe. Ikke sikkert jeg kjenner det denne gangen heller..!? ;)

 

Er visst for lenge siden sist til at jeg klarer å huske slike ting.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor mente hodet her var så godt som festet nå. Er 35+0 og andregangs. Merker ikke dette selv, men har jo kjent at babyen har presset seg godt ned den siste tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...