Gå til innhold

Hvem er vi på overtid her nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde UL-termin 3 februar og egen termin 6 februar, så er vel 6 dager på overtid nå :o Så sliten, så sliten... Har heller ikke noen store tegn på at fødselen er nært forestående, litt murring/tak, kynnere og korsryggsmerter men det skjer liksom ikke noe mer. Skal på overtidskontroll på sykehuset på torsdag, spent på hva de sier. Heldigvis er hver dag et skritt nærmere :)

Hvordan er det med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke helt på overtid enda, siden ordinær UL termin er i morgen. Men regner med å gå over.

Har hatt modningsrier en stund og i helgen kom de regelmessig. Så stoppet det helt opp og nå kommer de bare en gang i blandt, Har ikke hatt noen i dag, men hadde tre i natt.

Men mensmurringene er der hele tiden da....blir spennende å se hvor lenge over vi går.

Skrevet

Hadde termin 7 feb så er 2 dager over nå da. Er veldig klar for hilse på babyen. Ingen tegn på at fødsel nærmer seg desverre. Bare kynnere og murringer, og d er jo ikke noe nytt. Går til modningsakupunktur så håper nålene jeg fikk i dag kan hjelpe på litt. ;)

Skrevet

5 dager over ultralydterminen og alt er stille og rolig her.

Skrevet

5 dager overtid i dag. Gikk 12 dager over forrige gang, så jeg er forberedt på å gå over. Ingen tegn på at fødselen skal begynne med det første. Gruer meg veldig... gleder meg til alt er overstått!!!

Skrevet

Jeg er her ennå.

Veldig likt som deg, Liamor. 6 dager på overtid i dag (menstermin og ul-termin 3. feb). Overtidskontroll til fredag, hvis det ikke blir noe action før det....

Tre ganger har det startet skikkelig med tette regelmessige rier, for så å stoppe opp igjen etter noen timer. Altså maserier... Jeg har aldri hatt det med de andre to, så er ganske sliten og fortvilet.

Skrevet

Skrev her istad, for var sikker på at jeg kom til å gå over. Men istad gikk vannet, mens jeg skiftet sengetøy :o) Var innom føden og ble sendt hjem på perm. kommer ikke riene, blir jeg satt igang i morgen, akkurat på termindatoen :o)

Masse lykke til, til alle dere som går på overtid. Håpe ting skjer snart!

Skrevet

Ja, da ligger vi ganske likt an Lykketrollet :) Vi får bare håpe at det snart er vår tur. Jeg er førstegangs også så jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal tolke det som skjer i kroppen min. Har trodd det har vært ting på gang et par ganger men så er det bare kroppen som lurer meg :( Jeg er egentlig mest bekymret for at hun skal bli for stor inni der. Mamma kunne ikke føde pga smalt bekken og siden jeg veldig veldig gjerne vil føde normalt så blir jeg litt stresset over at jeg går såpass mye over tiden. Vet ikke om bekkenet mitt er smalt, men har ganske lik kropp som det mamma har.

Lilleleen: Så spennende! :D Masse masse lykke til :)

Skrevet

1dag på overtid her, så all ære til dere som allerede har vener 7, 8 og ni dager!!! Jeg er lei og utolmodig allerede! Blir jo lurt hele tia av vonter og slimpropper!!hehe.. huf nei er jo ikke noe annet å gjøre enn å vente, og håpe og redebygge`?:P

Men uanset så er det jo ikke lenge til vi får se småttisene våre od da er nok overtiden fort glemt,tror dere ikke??

Lykke til!!:))

Skrevet

10 dager over ifølge UL og 13 dager ifølge menstermin. Jeg som hadde troen på januarbaby!!! Overtidskontroll til fredag. Ble lagt inn på nyttårsaften med mulig svangerskapsforgiftning. Trodde vannet gikk på mandag, men viste seg å være falsk vannavgang. I går trodde jeg igjen noe var på gang, og jeg mener slimproppen gikk. Konstante kynnere og vonder mer eller mindre siden jul. NÅ har jeg lov til å si at jeg er leeeeeei.

Skrevet

Er også 10 dager på overtid. Skal på time for igangsettelse i morgen. Er sliten.... Lei av å vente nå. Vil bare bli ferdig.

Skrevet

Ja, vi er ved vår fulle rett til å være både sliten og lei nå synes jeg. Sender i allefall masse fødestøv til dere alle og håper det er noen av oss sin tur i natt :) Ser frem til timen på sykehuset i morgen, skal bli godt å få noen svar på hva som skjer...

Skrevet

Mulig fødestøvet hadde en innvirkning på meg her, Liamor, for nå våknet jeg med vondter som jeg ikke har hatt før..... hmmm... noe på gang her tro????? *krysser fingre* Lykke til alle sammen, det er uansett ikke lenge igjen nå!

Skrevet

Så spennende :) Hvordan går det Detemor? :)

Skrevet

-5 dager på overtid :-(

ikke spes morsomt det her syns jeg!

Gleder meg til å få babyen vår :-)

Skrevet

2 dager nå og mer stille nå enn det har vært. i natt har jeg faktik sovet 9 timer!! veldig deilig,men jeg vil jo ikke sove jeg vil ha baby!!!hehe...

Babystøv endes til alle, det KAN jo akje når som helst for oss!

Skrevet

ønsker dere kjempe masse lykke til i dagene som kommer, vet at det er kjempe slitsomme dager, gikk selv 14 dager over, men tenk nå nærmer det seg med stormskritt for hver dag som går!! dere er meeeega flinke alle sammen!!!!!

Skrevet

Er ikke i fødsel nei, men NOE skjedde iallefall for har hatt tegningsblødning i dag... Så jeg bare venter på rier jeg...

Skal på overtidskontroll i morra, så da syns jeg ikke de skal slippe meg hjem igjen uten baby altså!! : )

Skrevet

Har vært på overtidskontroll i dag. Ikke helt moden enda, 2 cm livmorhals og hun fikk inn 1 finger, men var veldig myk og det var visst bra :) Ble strippet og fikk modningsakupunktur, og nå sitter jeg her med ganske vonde tak i mage og rygg. Kommer også mye mørk brun utflod, vet ikke helt hva det er men...? Håper at det har noe for seg i allefall :) De ville at jeg i allefall skulle bruke helga på å se om jeg kommer i gang selv og så skal jeg på ny vurdering mandag, da kan det være at de setter meg i gang. Håper sånn at det setter i gang selv siden de sier det er mer vanlig med komplikasjoner når man blir satt i gang :(

Blir spennende å se om du kommer i gang for deg da Detemor ;) Lykke til i morgen i allefall :D Litt grønn på alt dette, men hva menes med tegningsblødning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...