Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Har ikke gått opp veldig mye, 10kg og 31 uker... Men de har IKKE lagt seg bare på magen nei.. Lår og rompe har virkelig fått sitt, æsj!!!! Og det eneste jeg tenker på er å stappe i meg godis... BLÆ Har termin i midten av april, og vil GJERNE se grei ut til bikini sesongen ja!!!!!!!
lykkeligmor til to<3 Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 I know!!!! Jeg er på slutten av uke 38, men har nok lagt på meg mer enn deg da.... Trøst deg med at jeg har dobbelt så mange kilo å ta av enn deg!! Så trenger de to månedene ekstra før bikinisesongen;O) Meeeeeeeeeeen, mulig den blir avlyst i år!!;D
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2010 Ånei, kan ikke avlyse bikinisesongen, får heller sulte etter fødsel da, hehe.. Gikk opp 17 kg sist, og de SLET jeg med.. Tok 1,5år gitt..Ikke mye vann jeg hadde lagt på meg, men FETT!! Vil ikke oppleve det igjen!! Har litt fra før og kan man si... Blæ,blæ,blæ... Ender vel opp at jeg "trøster" meg med sjokolade ikveld, kjempelurt!!!
Lilleleen Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Sånn har jeg det også. Har gått opp ca.15 kg og er i uke 40 nå. Prøvde god olabuksa mi, den er det en del stretch i. Fikk den til knærne...blæ....godt det er en liten stund til sommeren )
Diddels Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Tror du bare kan avskrive bikinisesongen. Det å sulte etter fødsel er ikke så lett som man tror. Er nok best å spiser normalt under svangerskapet og gli inn i de vanlige buksene en uke etterpå, enn å forvente at en 14dagers sultekur skal gi noe annet enn dårlig humør og lav energi-.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2010 Hehe, ja vet jo det Har jo gjort det en gang tidligere.. Men er lov å ønske ikke sant?? Forresten så går de første ukene med på å bli kjent med barnet, og da glemmer man fort å spise. Var vel ikke før etter barseltiden på 6 uker jeg spiste normalt igjen..
mjhanse Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Termin 11 april og har gått opp 13 kilo nå!!! Herregud! Har fått sideflesk og gedigene lår\rompe. Ser og at overarmene tyter ut, jæiks! Jeg også fantaserer om godis, kaker og brus av alle ting. Klarer med stålvilje å holde søtsakene til helgen og spiser sunt og ikke mer enn vanlig, men jeg er veldig inaktiv i forhold til svært aktiv før. Så her ESER jeg ut overallt! Og har også et helt urealistisk bilde av å være smashing til sommeren, men det gikk opp for meg hos fysioterapauten i dag at muskler, hud etc kommer jo til å kjennes ut som geleklumper. Jeg kan kansje klare å gå ned kiloene, men jeg vet det tar mye lenger tid å få fit kropp. Rekker ikke det fra midten av april til juni.. Så jeg gruer meg til å disse rundt i bikini.............. Jeg er for kroppsfiksert til det, så jeg får heller være blek og glovarm.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2010 Er formen god etter fødsel kan man jo gå masse turer da Det har jeg planer om, lårene blir fort fine av den type trening.. Vi føder jo på en deilig tid, er jo bare å gå ut å trille med en gang
mjhanse Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 Ja, vi er absolutt heldige med tiden vi føder på ) Kunne ikke vært bedre. Jeg har planene klare med massevis av gåturer og mye trening. Håper jeg kommer meg raskere nå enn sist, men jeg gruer meg virkelig til å dra på båturer med en hel gjeng for å tilbringe en dag på et svaberg.(noe som er det mest fantastiske å gjøre på en flott sommerdag) Kommer ikke akkurat til å føle meg spesiellt sexy..
Fifrildi Skrevet 9. februar 2010 #10 Skrevet 9. februar 2010 Jeg tenker at jeg trenger en såkalt "tankini"! Det er vel mest en slags todelt badedrakt/bikini med singlett-topp. Den skal nok skjule det verste av magen så får lårene bare stå sin tørn!
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 9. februar 2010 Tenker faktisk at ingen kommer til å se ned på oss, med små nurk ved siden av oss.. Sommeren er til for å nytes, så gjør vi det beste ut av det når vi skal vise oss for første gang.. (Dagens positive øyeblikk fra min side)
Limmi Skrevet 9. februar 2010 #12 Skrevet 9. februar 2010 Fantastisk lesning å få konstatert at jeg ikke er alene, her jeg sitter og spiser nugatti rett fra boksen mens "Babyen blir hva du spiser"-reklamen ruller over skjermen...
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #13 Skrevet 9. februar 2010 åååå, ikke si det a.. Nå fikk jeg lyst på det og.. hehe Sjokolade er min stooore svakhet....
lykkeligmor til to<3 Skrevet 9. februar 2010 #14 Skrevet 9. februar 2010 hihihi!!! Jeg fortærte en hel kvikk lunsj bare minutter etter jeg skrev forrige innlegg på denne tråden...) og et glass brus... noen som sa trøstespising?? Vi får kose oss med å gå gravide nå, så får vi ta sorgene i forhold til slanking etterpå)
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #15 Skrevet 9. februar 2010 mmmm, hørtes digg ut
kakadu Skrevet 9. februar 2010 #16 Skrevet 9. februar 2010 Ellos selger badedrakter med skjørt til voksne. Fikk reklame i posten i går. Den skjuler vel litt og er nok en god investering:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå