Gå til innhold

Vil føde NÅ..


rosaq

Anbefalte innlegg

er såå lei nå, sjikkelig utolmodig. var hos jm i dag hodet er festet og ho mente jeg var moden. fikk tilbud om å bli strippet, men har hørt dette er VONDT, så vi skal vente til 4 dager etter termin. er 2 uker igjen.

så i mellom tiden skal jeg prøve ut de fleste kjerring råd. trappe gåing, tur gåing og masse sex.

noen flere forslag som der har hørt/opplevd at kan få igang fødselen..?

 

er virkelig lei, har mye vondt pga kynnere, bekkenløsning og div. annet. Får heller ikke sove om nettene og føler meg bare helt utkjørt :(

 

Heldigvis ikke lenge igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg så godt igjen!!!! Jeg har i grunnen vært så tålmodig fram til nå, og innstilt på å gå over termin til og med. Men idag kjenner jeg at nå er jeg så utroooooolig lei av å gå gravid:((((( 11 dager til ul termin... Jeg vil bli ferdig med fødsel og fortsette livet mitt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Med nurket da selvfølgelig:O) Legen ba meg pakke bagen og være klar til å dra på føden for 8 dager siden, lillegutt ligger så langt nede... men ingen ting annet enn maserier som indikerer at det er noe nært forestående iallfall...

 

Skal til jordmor i morgen, tror ikke jeg vil bli strippet jeg heller. Tror egentlig både min kropp og barnet har best av å vente til det blir naturlig. Hehe, men spør meg igjen i morgen, så er det ikke sikkert du får samme svar....

 

Kjenner til det med dårlig nattesøvn ja... Har også bekkenløsning. Også selvfølgelig de vanlige 2000 rundene på do, halsbrann og rett og slett at jeg ikke får sove... Herlig!!! Får sovet et par timer iløpet av dagen, men er like stuptrøtt hele tiden.

 

Huff, det var ikke akkurat noen oppmuntrende og støttende ord jeg hadde til deg i dag "rosaq". Beklager for det, men det er en slags trøst for min del iallfall å vite at vi er flere som har det sånn. Tør nesten ikke klage på at jeg er både sliten og lei når jeg ser det er flere som har passert termindatoen som ikke klager. All ære til dem!!

 

Nå vil jeg se lillegutten min!!!!!!!! Men som du sier er det heldigvis ikke lenge igjen uansett:O) Det føles bare så utrolig surrealistisk at det skal bli noen fødsel i det hele tatt på leeeenge enda....

 

Lykke til med alskens kjerringråd:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje heller bare slappe av, funker bedre. Har prøvd alle disse rådene i en mnd... og det funker IKKE. Til og med bringebær kapsler... det funker ikke.

Skal kanskje ikke si noe selv,som er like desperat. Men vi kan prøve å slappe av sammen?? hehe:-)

 

Lykke til;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble strippet i går og det var ikke spesielt vondt - litt ubehagelig, men slett ikke vondt. Nå er jo heller ikke fødselen i gang (er 41 uker + 1 i dag...) men slimproppen gikk i hvert fall i går kveld. Men jeg har jo 100 tegn på at fødselen nærmer seg - den bare KOMMER IKKE! Akk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...