Gå til innhold

3D UL hos Kvinnedoktoren i Tønsberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst til å ta 3D UL, for moro skyld bare, så lurte på om det er noen her som har noen erfaring med Kvinnedoktoren i Tønsberg?

Hvor lang tid er det vanlig å være der, får man med både bilder og video hjem, og er han flink?

Jeg er 28 uker på vei, så det er vel ikke noe poeng i å vente stort lenger nå :)

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Han er bare fantastisk! Anbefaler han på det sterkeste :)

En time varer 30min og man får med seg bilder, film og en god opplevelse. Han tar seg tid og forklarer godt.

Jeg har vært der begge svangerskap, i uke 24 med 1.mann. Det var litt tidlig. Var i uke 27 nå, og da fikk jeg masse igjen for det.. :)

Skrevet

Bare hørt veldig positive ting, og bildene jeg har sett fra deres 3d ul ser veldig bra ut! Jeg tok selv 3d ul hos priv gyn i larvik, og det ble ikke like fint som kvinnedoktor sine bilder; men nå fikk jeg det også en god del billigere:)

Skrevet

Jeg var der når jeg var i uke 25 eller 26. Og jeg er veldig fornøyd.

Som Adrian07 <3 & jente i magen<3 sier, så tar han seg god tid og forklarer godt.

Jeg fikk en koselig dvd med videosnutt og bilder på. Også fikk vi en remse med fine 3-D bilder.

Noe annet som jeg syntes var bra var at jeg kunne ligge godt å se godt, og samboeren min så også godt.

Så anbefaler det på det sterkeste :o)

Har enda ikke hørt om noen som har vært missførnøyde der :o)

Skrevet

Kvinnedoktor har en av de beste UL apparatene i Norge faktisk. Da han startet praksisen sammen med kona, valgte de å ha topp utstyr og topp service. Og de har en drøss med kunder :)

Selv min mor går dit på GU undersøkelser. Hun er kjempe fornøyd!

Skrevet

Jeg var oxo der!!! Var der i min 30.uke... er superfornøyd:) Han er virkelig noe for seg selv... kjempehyggelig... fikk med flotte bilder, selv om han var vanskelig å bli tatt bilde av... han tok seg god tid, å vi følte at det var vært alle pengene... flott video oxo... bilde av gutten uke 30 er på profilen min:) *stolt*

Skrevet

Anbefales på det sterkeste. Vært der 3 ganger dette svangerskapet. Uke 8, 13 og 30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...