Hopie ღ Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Har veldig lyst til å ta 3D UL, for moro skyld bare, så lurte på om det er noen her som har noen erfaring med Kvinnedoktoren i Tønsberg? Hvor lang tid er det vanlig å være der, får man med både bilder og video hjem, og er han flink? Jeg er 28 uker på vei, så det er vel ikke noe poeng i å vente stort lenger nå Takker for svar!
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Hei! Han er bare fantastisk! Anbefaler han på det sterkeste En time varer 30min og man får med seg bilder, film og en god opplevelse. Han tar seg tid og forklarer godt. Jeg har vært der begge svangerskap, i uke 24 med 1.mann. Det var litt tidlig. Var i uke 27 nå, og da fikk jeg masse igjen for det..
Diddels Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Bare hørt veldig positive ting, og bildene jeg har sett fra deres 3d ul ser veldig bra ut! Jeg tok selv 3d ul hos priv gyn i larvik, og det ble ikke like fint som kvinnedoktor sine bilder; men nå fikk jeg det også en god del billigere:)
Lilleleen Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Jeg var der når jeg var i uke 25 eller 26. Og jeg er veldig fornøyd. Som Adrian07 <3 & jente i magen<3 sier, så tar han seg god tid og forklarer godt. Jeg fikk en koselig dvd med videosnutt og bilder på. Også fikk vi en remse med fine 3-D bilder. Noe annet som jeg syntes var bra var at jeg kunne ligge godt å se godt, og samboeren min så også godt. Så anbefaler det på det sterkeste ) Har enda ikke hørt om noen som har vært missførnøyde der )
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Kvinnedoktor har en av de beste UL apparatene i Norge faktisk. Da han startet praksisen sammen med kona, valgte de å ha topp utstyr og topp service. Og de har en drøss med kunder Selv min mor går dit på GU undersøkelser. Hun er kjempe fornøyd!
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Jeg var oxo der!!! Var der i min 30.uke... er superfornøyd:) Han er virkelig noe for seg selv... kjempehyggelig... fikk med flotte bilder, selv om han var vanskelig å bli tatt bilde av... han tok seg god tid, å vi følte at det var vært alle pengene... flott video oxo... bilde av gutten uke 30 er på profilen min:) *stolt*
Lykkelig! :) Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Anbefales på det sterkeste. Vært der 3 ganger dette svangerskapet. Uke 8, 13 og 30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå