Gå til innhold

Noens som har vært i Astrid Lindgrens verden? erfaringer :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvor lang tid brukte dere fra strømstad...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For våre barn var det ingen hit å dra dit. Det ble som en kjempedyr lekeplass. De brydde seg ikke et sekund om de forskjellige skuespillene som pågikk og var ikke intr i å höre om historien bak hver bygning. Så barna burde nok vite veldig godt hva Astrid Lindgrens historier handler om först, for at det skal väre verdt det.

Men för vi reiste dit var det mange som var helt i hundre over at vi skulle dit. Vi fikk en hel haug av tips av entusiastiske foreldre som hadde värt der med sine barn og elsket det. Så det er kanskje et bra sted, det bare passet ikke oss og våre barn.

Skrevet

Da jeg var mindre, tik mamma og pappa med oss barna dit.

Var forsåvidt greit det, litt kjedelig enest.

Eneste som var skikkelig "stas", var jo å få inne i Villa Villekulla ;-)

Skrevet

Jeg lurer egentlig på det samme som deg HI. Lurer vel mest på når dette ikke er interessant for barna lenger, hva er anbefalt alder?

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi var der i sommer og likte oss veldig godt, men skal en ha utbytte av det må en kunne historiene. Det jeg syntes var litt dumt var at hver plass vi var varte historien i ett kvarters tid og så pause på en tre kvarters tid før historien fortsatte. Fekk derfor ikke helt med handlingen for da ville vi jo heller videre å se på andre ting. Men vi koste oss både store og små. Gutten på 5 ble aldeles fasinert over karlson på taket.

Skrevet

Jeg var der med mine foreldre da jeg var 11-12 år gammel.

Det var en fin park, men ikke veldig spennende. Var også dødelig skuffet over at villa villekulla ikke var det samme huset som i filmen. I parken var dette et bittelite miniatyrhus hvor det var plass til 10 barn eller noe slikt om gangen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...