Gå til innhold

10+0 uker og ultralyd i dag


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For en hærlig opplevelse dere. Var på ultralyd i dag og der så vi vår lille krabat i magen. Hodet, mage, hender og føtter og veldig mange refleksbevegelser. Skal tilbake om 2 uker for enda en ultralyd. Nå har det ehvertfall gått opp for meg at noe skjer der inne. :)

 

Gled dere alle som ikke har vært på ultralyd enda. Det var litt av en opplevelse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Det hørtes helt fantastisk ut!

 

Jeg skal på ultralyd om en uke og gleder meg stort! Var hos legen i går og fikk høre hjertelyd for første gang. Var ikke fritt for at det ble en klump i halsen da du gitt! Det var først etter dette det gikk opp for meg at jeg var gravid (eller turte å tro på det) - i dag har dagen gått med på å registrere meg her og oppdatere meg på barnevogner og bilseter - hahahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Det var helt fantastisk, så gled deg masse. Det lille hjertet slo som bare det også. Stort øyeblikk! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer fra ul nå, er 11+2 og så en svært aktiv krabat, var på volvat hvor vi ble tatt veldig bra imot, fine bilder fikk vi også. Undersøkelsen var utvendig, -trodde hu måtte invendig - men ikke det gitt

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har dere greid å få ultralyd så tidlig? Er det på privat klinikk dere får det?? Har så lyst å se den lille krabaten jeg også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg (HI) har altfor høyt blodtrykk og har hatt det i 4 år. Dette er mitt første svangerskap, Pga det høye blodtrykket og medisinbruk må jeg følges opp ganske tett. Derfor ultralyd så tidlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på UL om en uke og har bestillt time på priva klinikk. Koster litt, men tror det er verdt det. Mannen min gleder seg mest tror jeg, for han er det hele ennå mer uvirkelig! Jeg googlet "ultralyd" + byen jeg bor i og fikk masse treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bare en henvisning av legen min når jeg var innom henne. Uten at jeg spurte om noe=) Skal på første UL når jeg er 10+4..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er noen som får oppfølging og hjelp fra legen sin! §:o( Vær glade for det folkens!

 

Jeg er 10 uker. Tenker bestille en ultralyd på egenhånd, ettersom jeg har mista to fra før... Foregår all ultralyd fra utsiden fra nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...