Mamma`n t Mathilde Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Har ett barn på over 5 år og regnes da som andregangs nå da, men siste tiden har jeg ikke vært kvalm, trøttheten har gitt seg og magen er blitt mye mindre enn tidligere... Jeg hadde i forrige uke kjempe vondt i ryggen og stikkende smerte rundt navel og har tidligere blødd litt, men vi såg ett levende knøtt på ul for snart 3 uker siden. Har kjøpt angelsound men finner ikke noe hjerte heller... Hadde MA i mars i fjord hvor vi mistet tvillinger og er ekstra bekymret nå da. Er det flere av dere der ute som liksom har mistet symptomer, men fortsatt alt vel?
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Heisann Hvor mange uker er du? Jeg hadde det slik for noen uker siden..men jeg hadde mye luft i magen som gjorde at den var mere oppblåst... men nå på en måte er lufta "trukket seg tilbake" hehe... men jeg var heller ikke så trøtt et par uker, men nå er det kommet for fullt igjen... Men du kan ringe lege el jordmor og høre hva de mener? er ikke bra å være så bekymret iallefall!
annie_79 Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Hei Sånn har jeg det. Kvalme, trøtthet osv ble plutselig borte. Men var til kontroll i dag hos jordmor og hørte hjertelyden, så føler meg trygg på at alt er ok. Skjønner du er bekymret. Det var jeg og helt til i dag. Ring lege eller jordmor.Det er det beste hvis du er veldig urolig.
Pinnus Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Omtrent alle mine symptomer forsvant uke 16/17 og jeg har vært supernervøs. Hadde en MA i sommer selv. På torsdag i forrige uke hørte jeg hjertelyd på kontroll, men var fremdeles bekymret. I dag har vi vært på ordinær UL og alt så kjempebra ut, alle organene, armer, bein, hode osv. Nå har jeg lovet meg selv å roe meg ned;) Kjenner så absolutt til frykten din, men i mitt tilfelle er i alle fall alt bra, tross ingen symptomer lenger. Nå skal jeg nyte å være frisk gravid!
Mamma`n t Mathilde Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2010 Hei, Jeg er 13 uker nå og skal ikek på kontroll igjen før 22 feb, litt lenge å gå syns jeg. Snakket med jordmor og hun mente det var lite de kunne gjøre, for de leter ikke etter hjertelyd enda, hun mente det var for tidlig, men hun mente at jeg kanskje burde ringe sykehuset om jeg fikk mer smerter slik jeg har hatt og det har jeg jo ikek, så syns det liksom blir for teit å ringe å be om ul bare for å sjekke min egen nervøsitet... Men takk fro trøstende ord, det hjelper å høre at andre og har minkende symptomer og alt ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå