Lilleleen Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Ser at det er ingen som har startet en tråd om dette idag, så da gjør jeg det ) Jeg har 1 dag igjen, og håper noe skjer snart. Har hatt en del modningsrier, men de blir aldri til noe mer...argh! Så håper det tar seg opp og at det setter ordentlig i gang snart ) Hvordan er det med dere andre?
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 8 dager til termin. Ble strippet hos jordmor i går, blør enda litt.. og har de vanlige kynnerene. men ellers ikke noe tegn til nært forestående fødsel men går jo hele tiden å håper at noe skal skje
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Hei! Jeg har 38 dager igjen, men hun er hjertlig velkommen fra om 20 dager for min del:))
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 7 dager til vi får sett prinsessa vår
prins2010&prinsesse2012 Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 19 dager igjen her, og han kan godt bli hele tiden =)
LilleKnott Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 3 dager til termin... men tror ikke han vil ut enda... Han kommer vel når han er klar
totti Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 11 dager her til termin :-) Har hatt en del mensenmurringer og mensensmerter både i korsryggen og nede ved magepartiet i 3 dager no!! Håper det er noe på gang, men smører meg også med tolmodighet :-) Tror jeg hadde litt modningsrier i dag tidlig. Kom i bølgevis og gikk ikke vekk når jeg sto + magen var hard. Kjente at kroppen jobbet for å si det sånn! Men det gikk vekk.. Så er bare til å håpe :-) Til dere som blir strippet og det.... Kan jeg be jordmor gjøre det på meg i morgen eller? Så hun over hadde fått gjort det hos jordmoren.. Har også veldig lyst å bli sjekket om jeg i det hele tatt er moden og om jeg har noe åpning.. Bare for å vite :-) Er dette mulig?
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 spør om din jordmor gjør dette (stripping) er litt ulik praksis...
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 22 dager igjen... er lei nå ja... men håper han holder seg inne litt til, siden pappan skal på guttetur i helga å kommer til å være laaangt unna...
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 9. februar 2010 #11 Skrevet 9. februar 2010 72, og håper ikke han kommer noe før. Holder på å pusse opp hjemme med bla nytt kjøkken. Trenger litt tid!
lykkeligmor til to<3 Skrevet 9. februar 2010 #13 Skrevet 9. februar 2010 11 dager:) og så innmari lei idag!!! Nå vil jeg at han skal komme snart så jeg får "begynnt på neste kapittel"!!
Venterpå#2 Skrevet 9. februar 2010 #14 Skrevet 9. februar 2010 70 laaaange dager !!! Gleder meg sånn !! :):):)
♥ LilleGullet ♥ Skrevet 9. februar 2010 #15 Skrevet 9. februar 2010 ps: til totti var hos jm i dag og spurte ang stripping. Siden jeg er førstegangsfødende sa hun at det ikke hadde noen hensikt med stripping da livmorhalsen er så veldig stram at det ikke vil ha noen(/veldig liten) effekt. Dette ville hun uansett ikke gjøre før jeg evt går over termin. Men hør hva "din jm" sier, er sikkert veldig ulik praksis rundt omkring:-)
Gjest Skrevet 9. februar 2010 #16 Skrevet 9. februar 2010 31 dager igjen og kan nesten ikke vente til å få holde lillegutten min i armene og kose med han <3
ninayngve Skrevet 9. februar 2010 #19 Skrevet 9. februar 2010 12 dager til termin... laaaaaaange dager for tiden:) ingen tegn til at hun kommer heller..
Snart 3 barnsmor :) Skrevet 9. februar 2010 #20 Skrevet 9. februar 2010 21 dager igjen! Tror slimproppen gikk i går kveld, og hvis det stemmer så er det bare å gå å vente på at det skjer noe snart! Er møkklei denne store kulen på magen og alle komplikasjoner som har vært den siste mnd
Lulu♀♂♀ Skrevet 9. februar 2010 #21 Skrevet 9. februar 2010 8 dager igjen til termin idag :-) Det har vært stille i 2 dager nå, ingen kynnere eller maserier som jeg har slitet med i hele forrige uke.....nå savner jeg de buhu :-(
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 9. februar 2010 #22 Skrevet 9. februar 2010 26 dager igjen til ul termin og 20 dager til mens termin:) håper du kommer snart prinsessa mi<3!!
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 9. februar 2010 #23 Skrevet 9. februar 2010 8 dager igjen! Og sovet kjeeempelenge i natt, måtte bare opp en eneste gang, og sovnet med en gang. Ekstremt deilig. Lykkelig. Utrolig hva som gleder en for tida!
Lykkelig! :) Skrevet 9. februar 2010 #24 Skrevet 9. februar 2010 Er 2 dager over termin, og er veeeeldig klar for å møte babyen min!! Kom ut, kom ut, lille venn!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå