Marika:):) Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Hi hi:) så morro med UL i går! Alt var bra med babisen og det var masse liv og røre inni der. Så morro at det blir jente siden vi har en liten gutt på 2,5 år fra før. Flere jenter i juli?
Løvinna30 Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Så koselig! Jeg var på UL da jeg var 15/16 uker på vei (den dagen jeg var 16 uker på vei tror jeg). Legen trodde han så ei jente men var absloutt ikke sikker. Skal på ordinær UL den 19 februar, da er jeg 18+2 tror jeg. Hvor langt er du på vei? Gøy med en av hver, herlig med en storebror som kan passe på lillesøster Og hvilket sykehus tilhører du?
Marika:):) Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2010 Så spennende da! Jeg er 18+3 i dag og tilhører Fredrikstad sykehus. Hva med deg, hvilket sykehus? Og har du barn fra før også?
Corneliuss Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Var også på ul i dag. Fikk termin 1.-2. august men valgte meg 2. august i ren ønsketenking (har nemlig bursdag selv 30.juli ;-). Får også jente. Men skal på Ullevål i Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå