to gutter og ei jente Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 jeg klarer ikke strekke ut beina skikkelig eller ta armene bakover. Alt bare knytter seg og det er drit vondt. Hvordan kan jeg bli kvitt dette. Har vært helt ekstremt i det siste. Noen fler som har dette? 29uker.
to gutter og ei jente Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 9. februar 2010 kan det ha noe med kostholdet og gjøre? Stress?
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Hadde noe plager med kramper de to første sv.skapene, mn med nr tre fikk jeg tips om Magnesium-tilskudd. Jeg brukte det, og det fungerte kjempebra! Jeg gikk ned i styrke en periode, da jeg kjøpte en annen type enn den jeg hadde begynt med, og jeg kjente det med en gang, at det ble for lite... Gikk tilbake til den jeg hadde brukt til å begynne med,og det ble umiddelibart bedre. Jeg har brukt Magnesium en god stund allerede i dette svangerskapet, og for meg er det det som skal til for å holde krampene i sjakk. Prat med jm,du. Mn jeg anbefaler det på det varmeste! Lykke til!
Helverine Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Tar Magnesium tbl mot leggkramper. Det hjelper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå