Gå til innhold

Borgerkrig

Lykketrollet 05♂+06♀+10♀

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det borgerkrig på gang....

Kroppen min kjemper febrilskt, og tar i bruk alle midler.

Øynene bare griner, hodet verker, nesa er tett, ørene suser, underlivet verker. Jeg er trøtt.

Jeg er hoven i ansikt, hender, legger, føtter - hele kroppen ser ut som en fylt vannballong..... og jeg beveger meg som en.

Jeg får ikke sove, orker ikke spise, klarer ikke hvile. Jeg er 100% rastløs og 100% tiltaksløs på samme tid.

Kroppen min kjemper for å få den lille kroppen i magen ut, og kroppen i magen nekter!

Det herjer borgerkrig, og jeg er slagmarken....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg! Har du lenge igjen eller?

Sender en klem jeg <3

Skrevet

Håper du ikke har det sånn hver dag! Her går det i hvert fall veldig opp og ned, men de dagene man er nede så er man virkelig lant nede!

Krysser fingrene for at du har en bedre dag idag, og at du ikke har lenge igjen til du skal føde. Du som har barn fra før vet jo at det alltid er verdt alt strevet, selv om det er lett å glemme midt oppi denne "borgerkrigen" som du forklarer så bra.

Har du forsøkt akupunktur? Det kan hjelpe for så mangt! Og spesielt det å få hvilt godt nå mot slutten, det er så avgjørende for hvordan man takler dagene! Akupunktur kan hjelpe deg med det også :)

Masse lykke til med innspurten!

Skrevet

Ja heldigvis svinger det, så i dag er en bedre dag. Jeg er én uke etter termin, så sliter med å motivere meg til å komme gjennom dagene nå. Pluss at jeg syns det er litt skumelt også nå. Vil bare ha henne ut, så det blir llettere å passe på at hun har det bra. Jeg skal på overtidskontroll til fredag kl. 12. To døgn igjen, så nå teller jeg ned :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...