Gå til innhold

Omgangssyke


Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren vår på 5 år Kastet plutselig påå på fredag kveld. Da var hun litt tufs i noen timer etterpå. Lørdag og søndag virket hun helt som vanlig, men mandag morgen hadde hun skikkelig diare. Formen er likevel strålende. Neste avføring var i dag morges. Fortsatt 100% diare og fortsatt strålende form. Er dette norovirus? Jeg tror det går i barnehagen nå.

Noen som har unger med tilsvarende symptomer eller har hatt det selv, som kan fortelle hvor lang tid det tok? På sikt er det litt vanskelig å bli hjemme med "friskt" barn, selv om det selvfølgelig er bedre at formen er god enn om hun hadde vært skikkelig dårlig :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...