Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Datteren vår på 5 år Kastet plutselig påå på fredag kveld. Da var hun litt tufs i noen timer etterpå. Lørdag og søndag virket hun helt som vanlig, men mandag morgen hadde hun skikkelig diare. Formen er likevel strålende. Neste avføring var i dag morges. Fortsatt 100% diare og fortsatt strålende form. Er dette norovirus? Jeg tror det går i barnehagen nå. Noen som har unger med tilsvarende symptomer eller har hatt det selv, som kan fortelle hvor lang tid det tok? På sikt er det litt vanskelig å bli hjemme med "friskt" barn, selv om det selvfølgelig er bedre at formen er god enn om hun hadde vært skikkelig dårlig :-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå