Gå til innhold

Noen som bruker Dove summerglow?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i alle dager får dere det til å jevnt??

Dumme meg brukte det i ansiktet,trodde jeg var veldig nøye med å smøre,men neeeeeida.... Jeg ser skikkelig fæl ut-og jeg får det jo ikke bort heller.... Har prøvd å "fylle på" der det ikke ble noe,men da blir det bare værre.....

Med lavt blodtrykk og den normale vinterbleken så var jeg litt vel blek,og tenkte dette var en fin ting å bruke........

trenger virkelig hjelp og tips til å få det jevnt!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er alltid lurt å bruke peeling før selvbruning, ellers kan døde hudceller gjøre brunfargen ujevn... Og hvis du har tørr hud bruk en ekstra fuktighetskrem først. La den trekke inn godt først. Lykke til.

Skrevet

jeg tar en mengde i hendene og gnir dem sammen og smører utover fjeset,vasker hendene godt etterpå da;-)

Skrevet

Ok. takk for svar! Noen som har tips til å få bort ujevnhetene jeg har nå-for så å prøve på nytt?

Hi

Skrevet

Du får kjøpt noe i parfymerier, men er ganske dyrt. Sitron skal jo bleke litt. El jevne ut med en dekkende foundation så lenge...

Skrevet

Om du har tørr hud et sted, så blir det flekkete.. Brukte du den vanlige body sommerglow? Du burde heller ha en som er ment for ansikt.. :) Syns Nivea sin til ansikt er super, og jeg har ikke merket noe til flekker, selv om jeg er tørr noen steder..

Og som en over sa, så må du og rense ansiktet først.. Da hjelper det litt..

Skrevet

Et tips for å få det bort er negllakkfjerner, eller jif våtservietter.. Bare skyll godt etterpå, og ikke ha det i nærheten av øyene.. Vær forsiktig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...