Knøtte85 Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Fy f**** !! Har så vondt i ryggen.. Snufs.. Jeg har en kronisk betennelse i korsryggen fra før, så er vant til smerter i ryggen, men dette er annerledes.. Jeg er bare i uke 18, litt vel tidlig kanskje? :-P Aaaaaaaaaaaaaaaauu !! :'-( Måtte bare klage litt! *Tihi* Andre med ryggsmerter som vil klage litt??? :-D
Minimo <3 Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Jeg sliter også veldig med ryggen.. og hoftene! så du er ikke alene om smerter!
Lenelill Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 uff ja.. sliter noe voldsomt med korsryggen, og har gjort det fra dag en i svangerskapet, er nå 14 uker. Var hos kiropraktor i går, og han mente det iallefall ikke var bekkenløsning. Men pga at leddene er blitt mykere av østrogen, og alt endrer seg inni der er det blitt mer en låsning. Han knakk meg litt, og føler meg noe bedre i dag. Skal tilbake til mandagen, og knekke mer. Håper virkelig det hjelper!!! Er noe herk!!! Føler meg jo ellers i strålende form. Er da også 3.års student, og skal sitte og skive hovedoppgaven min nå i vår, så ikke særlig at det verker så sinnsykt når jeg sitter:-(((
akilles Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Hei. Jeg sliter også med bekkenet og ryggen min og har gjort det siden dag en i svangerskapet. Har gått til kiropraktor i mange år og begynte selvfølgelig med dette da plagene igjen kom. En kiropraktor kan ikke knekke/manipulere i bekkene når man er gravid. Strømmningene som da utløses kan stresse og skade barnet. Midtre del av ryggen kan fint knekkes, men ikke nakken. Strømmningene sender impulser til hypofysen som igjen frigjør hormoner, som kan føre til fortidlig fødsel. Jeg har nå begynt å gå til osteopat. Dette virker veldig bra:-)
Lenelill Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 uffda..hørtes jo ikke så bra ut! Men tror ikke det var noe i bekkenet han knakk på meg, men så er det heller ikke i bekkenet det sitter hos meg, men i korsryggen...håper han vet hva han holder på med! Hva gjør en osteopat da?
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Min kiropraktor knakk opp både bekkenet og nakken min. Det er i 1.trimester man skal være forsiktig og ikke manipulere, etter det er det veldig vanlig å gå til kiropraktor og knekke opp pga bekken og ryggplager i svangerskap. Jeg ble ihvertfall nesten helbredet i ryggen etter bare to behandlinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå