Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Vi er 5 stk, 2 voksne og 3 barn fra 4-14 år. Ca 40 - 45 000 øremerket ferie. Hvor bør vi dra? Vi har ferie i første pulje i år. Vil gjerne reise utenlads. Teltferie fungerer ikke for oss, pga allergisk sønn. Han ser ut som han har grått i dagesvis etter en natt i telt:( Barna vil jo helst til "Syden"... Minste sier jo såklart ingenting om det, men de eldste to, hehe...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Beste ferien vi har hatt var i Kroatia. Fløy med norwegian og leide luksusleilighet. Utrolig hva man får for pengene der nede. Og utrolig koselige folk, god mat osv. Ellers ville jeg flydd til Nice og leid leilighet i en av byene i det området. "tradisjonell" sydenferie er ganske bånn syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Hvordan skaffet dere leiligheten da? Hva kostet flyreisen? Hvordan lå leiligheten i forhold til strand og by/handlested... Burde det holde med 40-45 000 da? Var dere der i 2 uker eller?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Finn rimeligst flybilleter på lavpriskalenderen til Norwegian. Vi betalte vel ca 10.000 for fly og ca 15.000 for leiligheten i to uker. Vi leide gjennom Portal Trogir, og bodde ca 700 m fra stran og 1,5 km fra sentrum. Men om dere vil bo litt utenfor sentrum er det lett å komme seg til byen ved hjelp av de små båtene som går hele dagen. Da kan dere bo direkte ved stranden.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Det hørtes jo absolutt overkommelig ut:) Må sikkert regne med noe dyrere flybillett, men hvordan skaffet dere dere leiligheten. Kjenner noen som leide en leilighet der til ca 7-8 000 kr også Nå ble jeg litt oppmuntret! Hvordan kom dere frem til den leiligheten? De jeg kjenner betalte vel ca 20 000 for flybilletten.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Split er som regel den billigste byen å fly til. Og fra flyplassen til Trogir, som er en kjempekosleig by, tar det bare ca 15 min med taxi. Finn leilghet her http://www.portal-trogir.com/default.asp?n=0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå