Gå til innhold

Anbefale ferie for oss da:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er 5 stk, 2 voksne og 3 barn fra 4-14 år. Ca 40 - 45 000 øremerket ferie.

Hvor bør vi dra? Vi har ferie i første pulje i år. Vil gjerne reise utenlads. Teltferie fungerer ikke for oss, pga allergisk sønn. Han ser ut som han har grått i dagesvis etter en natt i telt:( Barna vil jo helst til "Syden"... Minste sier jo såklart ingenting om det, men de eldste to, hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beste ferien vi har hatt var i Kroatia. Fløy med norwegian og leide luksusleilighet. Utrolig hva man får for pengene der nede. Og utrolig koselige folk, god mat osv.

Ellers ville jeg flydd til Nice og leid leilighet i en av byene i det området.

"tradisjonell" sydenferie er ganske bånn syns jeg.

Skrevet

Hvordan skaffet dere leiligheten da? Hva kostet flyreisen? Hvordan lå leiligheten i forhold til strand og by/handlested...

Burde det holde med 40-45 000 da? Var dere der i 2 uker eller?

Skrevet

Finn rimeligst flybilleter på lavpriskalenderen til Norwegian. Vi betalte vel ca 10.000 for fly og ca 15.000 for leiligheten i to uker. Vi leide gjennom Portal Trogir, og bodde ca 700 m fra stran og 1,5 km fra sentrum. Men om dere vil bo litt utenfor sentrum er det lett å komme seg til byen ved hjelp av de små båtene som går hele dagen. Da kan dere bo direkte ved stranden.

Skrevet

Det hørtes jo absolutt overkommelig ut:) Må sikkert regne med noe dyrere flybillett, men hvordan skaffet dere dere leiligheten. Kjenner noen som leide en leilighet der til ca 7-8 000 kr også:) Nå ble jeg litt oppmuntret! Hvordan kom dere frem til den leiligheten? De jeg kjenner betalte vel ca 20 000 for flybilletten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...