Micha.. Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Hvis babyen i magen er en gutt så sliter jeg litt... Finner ingen navn som vi blir enige om. Jeg liker Alexander, William, David og Julian, mens mannen liker de ikke. Han liker mer navn som Henrik, Fredrik og Jarle, mer typisk norske navn liksom.. Hjelp!! Noen med noe gode forslag her??
SpongeBob Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Finn fram slektsbøker og gamle album (med undertekster, helst;-)) og se om dere finner noen bra navn i familiehistorien? Det ser jo ut som at dere begge foretrekker navn med litt tradisjon framfor de mer fantasifulle som også sirkulerer her inne... Vi venter gutt nummer tre nå og har brukt opp bestefedre og forlovere (begge de to første har dobbeltnavn), så vi sliter!
Lala12 Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Det burde jo være fullt mulig å finne navn som dere begge liker. Oppfatter alle navnene du nevner som solide og tradisjonsrike navn (fine også, forresten), selv om du bikker mer mot de "engelske" og han mot de "norske". Lister opp dem jeg kan komme på som kanskje passer inn hos dere begge: Valdemar Kristoffer Johannes Mikael Gabriel Hermann Didrik Peter/Petter/Peder Ruben/Preben Robert Edvin Martin Joakim Marlon Oliver Erlend Konrad Albert Simon Jakob Frans Edgar Dennis Andreas Billy Arthur Alvin Paul John
Micha.. Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2010 Takk for gode tips, men må desverre si at eg nok har "låst" meg på de navnene eg liker, så ingen andre blir like fine... likte Marlon, men VET at det også blir helt uaktuellt... huff.. Vi får vel satse på en jente til da, da er vi ihvertfall mer enige..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå