Gå til innhold

Her vil jeg inn!


Gjest

Anbefalte innlegg

Håper det endelig blir klaff. Har ikke prøvd så veldig lenge, siden før jul. Var sikkert på det skulle gå på første, men ble skuffa. Så på andre, men ble skuffa da også, selv om mens uteble i 4 dager over tiden. Tok 2-3 graviditetstester, selv om de var negative hadde jeg et lite håp.. hehe:-)

Men så kom altså tante på besøk. Denne gangen har vi invistert i flere eggløsningstester, så jeg krysser fingrer å tær :-) har EL rundt den 14. (såå romantisk :-)))

Noen andre som gjerne vil inn i november-klubben??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi vil også inn her... Mista i desember, men det var ingen planlagt graviditet. Oppdaget det helt tilfeldig. Etter det fant vi ut at vi ville prøve siden alt egentlig er på stell med hus, jobb, alder, økonomi osv.. Vi ventet en syklus for å telle dager. Heldigvis har jeg telt og skrevet inn i en kalender siden juni, så jeg vet sånn omtrent når jeg har EL, som var omtrent den 6-7 februar. Så nå gjenstår det å se om det ble hole in one. Lykke til -til oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også inn her! Håpte på å komme med i oktoberklubben, men det ble ikke klaff på første forsøk, slik som sist;)satser på el.rundt den 20.februar så får vi se om det blir novemberbarn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har akkurat bestemt oss for å droppe kondomen ;) Vi stresser ikke, men må innrømme at jeg leter etter gravidtegn allerede...

Regner ikke med å bli gravid i første pp, men man må jo forberede seg på at det kan skje!

 

Lykke til folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samma her, vil inn her jeg også:)

Jeg og mannen min har prøvd siden sep 08 så føler vi har prøvd en evighet. Om det ikke blir klaff denne mnd så blir det laproskopi på meg 3. mars,, hadde vært kjekt å få slippe den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper veldig på å komme inn her jeg å. Er igjennom en prøverørs behandling og setter forhåpentligvis inn et befruktet egg i morgen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ønsket meg siden mars i fjor, det var da jeg sluttet med pillen også. Jeg har vært gjennom en SA i november. Etter det har jeg hatt rimelig kontroll over når jeg har EL, å denne gang hadde jeg også den 14. Vi prøvde da og sannelig så har det klaffa. I morrest så tok jeg en test og der så jeg en svak strek vedsiden av den andre.

 

Så nu blir det kjærlighetsbarn ;)))

 

Krysser alt som kan for at ting går bra nu.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...