Gå til innhold

Plastikkoperasjoner,- hvordan blir det med forsikring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dødsfall under puppeoperasjon/bukplastikk? Antar at vanlig livsforsikring ikke dekker den? Eller om man får komplikasjoner i ettertid (ikke begrunnet i feilbehandling) som gjør en helt eller delvis ufør...Antar at vanlig uførforsikring ikke dekker dette heller?

HVordan har dere gjort det dere som har operert dere? Bare kjørt på og ikke tenkt på det?

JEg er realist av en annen verden, og selv om jeg alltid tror det beste så er jeg forberedt på det verset..Og OM jeg skulle dø under en slik operasjon, eller i ettertid bli delvis/helt ufør grunnet komplikasjoner...Får man noe utbetalt på sinde vanlige forsikringer da?

Jeg skal selvsagt forhøre meg om den tid kommer, men vet jo at mange her inne har operert seg, og antar de aller fleste tenker på/blir anbefalt og tenke på sånne ting??FOr ting KAN gå galt....VIl jo ikke at resten av familien skal miste hus og hjem pga min forfengelighet..Noe som er reatlitet om dødsfall/uførhet skulle bli resultat og forsikringa ikke vil punge ut......

Hvro mye koster i såfall en slik tilleggsforsikring der du kjøpte den..Den er jo uansett ikke for mange år, så man kan jo "Unne seg" noen kroner ekstra i forsikring et år om så er tilfelle.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ER det INGEN som har svar på dette???

Det er jo flere som har operert seg..Hva gjorde dere med livs- og uføreforsikring? Gjaldt den dere hadde også da, eller er det en "Inkludert i prisen" hosk irurg, eller må man skaffe en egen ved siden av?

Eller har dere rett ogslett ikke TENKT tanken på at slike ting kan bety forksjell på hus og hjem eller ikke OM man skulle være uheldig?

Men, men..JEg får vel kontakte forsikringsselskapet da, om jeg bestemmer meg for å "go for it"....Mulig jeg får operasjon dekt, men hva hjelper det liksom.Om jeg må punge ut 10 000 i ekstra forsikring....

Skrevet

Jeg har ikke opperert meg, men det står inngen reservasjon mot plastiske opperasjoner i forsikringen.

Skrevet

Jeg vet jo at en del ekstremidretter krever ekstra forsikring, og det står det spesifkt om. Men man vet jo at forsikringsselskap ikke deler ut penger heller. Og det er vel uførhet grunnet ulykke/sykdom som gjelder..Vil ikke tro at en plastisk operasjon går under noe av delene...Men, ja, det står ikke at det IKKE dekker....Men det står ikke spesifikt at det dekkes heller....

Ja, ja...SOm sagt,- FØRST bestemme seg for om det er et alternativ, deretter kan jeg fundere mer på det..Herregud, jeg er bare litt FOR "bedre føre var" noen gang :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...