Gå til innhold

Har det kinesiske fødselskartet stemt hos dere?!


**Andrea** & Lille Konrad :)

Anbefalte innlegg

I følge kartet skal j ha gutt, men i følge ultralyden i går venter vi ei jente, noen fler med slike erfaringer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forrige graviditet stemte det med ul. Den kinesiske fødselskalenderen sa at vi skulle få jente og det sa de på ul også. Det blei ei lita tulle:0)

 

Denne gangen sier fødselskalenderen at det skal bli gutt. Skal på UL den 11 så får se om det stemmer da :0) Spennende :0)

 

Men stoler nok på UL heller enn fødselskalenderen for å si det slik ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte ikke her heller. I følge kartet skulle jeg hatt en gutt i magen, men ul sier jente, så det er nok det jeg kommer til å forholde meg til gitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 av mine 3 stemmer. Denne gangen skal det bli jente, spennende hva UL sier neste uke;) Kanskje det blir 2 av 2..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å se om det stemmer i de fleste tilfeller, foreløpig gjør det jo ikke dt! J er ikke noe særlig overtroisk så holder meg til ultralyden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge mine förste stemte, mendet tror jeg er helt tilfeldig. Jeg tror ikke på slike ting, eller ringtester, magetype osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert helt tilfeldig, men jeg har to jenter, og det stemmer med det kinesiske fødselskartet. Nå venter jeg en gutt...sier kartet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ser det ut til å stemme. kartet viser jente, og jordmor sa på ul at ho ikke kunne se noen gutte-ting der, så sannsynligvis er det ei jente i vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg fikk en gutt sist gang og det stemte utfra det kinesiske kartet.. Denne gangen ville vi ha jente så vi planla derfor utfra det kinesiske kartet.. Hehe.. i oktober, november og desember skulle det bli jente for min del, var på ul sist uke og jammen venter vi ei lita jente, så da gjenstår det bare å se om det faktisk er lille Helle som kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte med førstamann, men ikke de to neste! venter gutt nå mens det står jente på kartet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte ikke på meg da det sa jente og de tydelig så en liten gutt på ul! Men enkelte tegn/kjerringråd på at det er gutt stemmer: ikke kvalm, veldig tørre hender, formen på magen, hjerterytme osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemte ikke hos meg heller. I følge det kinesiske fødselskartet skulle jeg hatt en liten gutt i magen, men UL i dag viste ei lita jente gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, jeg så på den forrige gang jeg var gravid. I følge den skulle det bli en gutt, men det ble ei jente. og jeg pleier å tro på slike ting! Artig å se om det stemmer da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle spådommene og kjerringrådene jeg har lest sa at jeg skulle få jente.. men på ultralyden såg vi tydelig at det var en liten gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forrige graviditet stemte det, men denne gangen sa kartet jente også, men blir en liten gutt=0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kartet sto det en gutt, men ul sier at vi venter en jente. Da vi ventet nr 1 sto det jente og det stemte.. Vi får se hva som kommer ut ;-).. men jordmor virket ganske sikker da den litte lå i yogastilling med føtterne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kartet sa sist gutt, ul gutt og gutten kom.. denne gangen sier kartet jente og ul jente så da får vi bare se om det kommer ei jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...