Gå til innhold

Har det kinesiske fødselskartet stemt hos dere?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forrige graviditet stemte det med ul. Den kinesiske fødselskalenderen sa at vi skulle få jente og det sa de på ul også. Det blei ei lita tulle:0)

Denne gangen sier fødselskalenderen at det skal bli gutt. Skal på UL den 11 så får se om det stemmer da :0) Spennende :0)

Men stoler nok på UL heller enn fødselskalenderen for å si det slik ;0)

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg fikk en gutt sist gang og det stemte utfra det kinesiske kartet.. Denne gangen ville vi ha jente så vi planla derfor utfra det kinesiske kartet.. Hehe.. i oktober, november og desember skulle det bli jente for min del, var på ul sist uke og jammen venter vi ei lita jente, så da gjenstår det bare å se om det faktisk er lille Helle som kommer:)

Stemte ikke på meg da det sa jente og de tydelig så en liten gutt på ul! Men enkelte tegn/kjerringråd på at det er gutt stemmer: ikke kvalm, veldig tørre hender, formen på magen, hjerterytme osv...

Annonse

I kartet sto det en gutt, men ul sier at vi venter en jente. Da vi ventet nr 1 sto det jente og det stemte.. Vi får se hva som kommer ut ;-).. men jordmor virket ganske sikker da den litte lå i yogastilling med føtterne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...