Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Lurer jeg også på.. Jeg skvatt av bildet som kom opp.Men det står jo under hva det er.... (Bildet burde vært litt mindre og ikke midt i synet på en kanskje hehe)
Cat.68 Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Hva skal du melde? At gutten hatt neseblod, hehehe?
Lilleleen Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Hvorfor skal du det? Han har nok mest sannsynlig blød neseblod, som hun skrev. Det kan jo skje alle..
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Melde til barnevernet at en unge blør neseblod på natta? Ja, da skulle barnevernet hatt nok å gjøre gitt.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 herregud da menneske, det står jo at gutten hadde sikkert hatt neseblod....ttror du det er noe annet?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 Huff, husker første gang jeg fant eldstemann sånn. Var vel 7 mnd. Blod overalt og jeg trudde jeg skulle svime av;) tenk om noen skulle melde med til barnevernet hver gang han blødde neseblod? Da hadde de tatt han for lenge sia;)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 Da gutten min var liten hadde han en periode der han blødde neseblod om nettene.Skulle vi meldes til barnevernet da? :-D Men,bildet var litt ufint.. :-S
2 små og en undulat Skrevet 9. februar 2010 #10 Skrevet 9. februar 2010 Nesten slik fant jeg den ene sønnen min også en gang. Han hadde sovet hele natta og våknet om morgenen til vanlig tid. Da jeg kom inn var det masse blod i ansiktet. Det viste seg at det var en tann som hadde kommet gjennom, og han blødde en god del derifra. Gutten min hadde suttet på tommelen og gnidd blod utover ansiktet. Burde jeg og anmeldes til barnevernet?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #11 Skrevet 9. februar 2010 Hadde hun gjort barnet noe så trur jeg ikke hun hadde blogget om det.Nei må nok komme med noe mere alvorlig gitt.. Tule innlegg eller er du litt dum?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #12 Skrevet 9. februar 2010 Det lurer jeg også på! Tuller du, HI, eller er du rett og slett litt dum?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #14 Skrevet 9. februar 2010 Nei ser ingen grunn til at du skal gjøre det. Pupp
ladymaren Skrevet 9. februar 2010 #15 Skrevet 9. februar 2010 hehe ble tipset på bloggen min om at noen hadde lagt ut en tråd om bildet mitt her...å har forøvrig fått litt kommentarer på bloggen min og som: stakkers gutt det første du tenker på er å ta bildet når du finner sønnen din blodig , å tenk når han blir stor å ser bildet...osv Alså det første jeg tenkte var ikke at jeg skulle ta bildet når jeg fant han...tok bildet mens han satt på badegulvet når jeg tappet oppi vann. Han satt å smilet så fint...å tror ikke han får varige men av at jeg tok det bildet. Hadde jeg funnet et bildet min mor hadde tatt av meg når jeg var liten blodig hadde jeg ikke blitt sur for det. hilsen bloggeier
2 små og en undulat Skrevet 9. februar 2010 #16 Skrevet 9. februar 2010 Til bloggeier: Kan ikke skjønne hvorfor noen tenker på "stakkars unge, det første du gjør er å ta bilde av ungen".. Man ser tydelig at barnet ditt ikke har vondt;) Jeg har tatt bilder av minsten da han hadde vannkopper og øyekatarr samtidig, han så skamslått ut:( Tror ikke han får varige mén når han får se de bildene;) Noen er mer hysteriske enn andre, ikke ta deg nær av kristiske kommentarer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå