tinus med jente06,gutt10 og?12 Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Jeg har 10 dager til termin og har vel det meste i orden. Mangler litt husarbeid,legge på senga til småen og sånne småting. Eller har jeg kjøpt inn alt jeg trenger som større bil,vogn,bilsete,klær er vasket og lagt på plass. Nå er det bare å vente og kose meg med veslejenta mi frem til det skjer noe og vi får hilse på lille prinsen. Hvordan ligger dere andre ann?
Lilleleen Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Jeg har termin i morgen og det meste er klart ) samboeren min ordner vogga og setter opp lekegrinden mens jeg er på sykehuset. Så han kan bare komme nå, Vi begynner å bli noe utålmodige her )
noahmamma Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 tror jeg har det meste i orden, ennå en stund til termin, 27mars, men plutselig vil den komme før. Er litt bekymret for om det er noe jeg har glemt. Må få bagen på plass, men det meste bruker jeg jo til daglig.
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 hei:) så flink du har vært:) jeg har litt bedre tid enn deg igjen men har begynt litt... 7 uker igjen. men har en stemme i hodet som sier at nå må jeg komme meg i hakk... gleder meg til den tia som jeg kan slappe av og vite at alt er på plass.
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Det aller meste er klart. Det nødvendige i alle fall, også er noen ting som jeg har lyst til å ha klart som ikke er det, som jeg muuuligens får tid til før fødselen, man aner jo ikke! 8 dager igjen til termin Ang. husarbeid... jeg holder det jo ryddig og rent, og har hatt storrengjøring, men det blir jo fort skittent igjen... Jeg har rett og slett tenkt å sende mamma hjem hit når jeg ligger på barsel slik at det i alle fall er støvsugd og vaska. Hyggelig å komme hjem til et helt rent hjem. Vaska badet og kjøkkenet GRUNDIG her om dagen, gikk over alle vegger og tak med støvmopp og driver å vasker alle dyner og puter. Men jeg blir jo helt ødelagt i kroppen av det, så nå skal jeg bare slappe av!!! Det er jo ingen vits å slite seg ut heller!
ღMadame_mim ღ Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 her er alt klart, bortsett fra husarbeid. Det blir jeg forresten aldri ferdig med heller siden jeg har 2 langhårede hunder! Jeg er fødeklar i dag så nå kan snuppa mi bare komme :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå