fremtidoghåp Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Har skjønt at man må gå inn på nesiden av huset hvis man feks skal til kontroll. Men der må man jo gå i det vide og breie gjennom ganger og trapper osv (dårlig skiltet og laaaangt!) før man kommer opp der det før var "innleggelsesskranke". Finnes noen kortere vei inn før fødende? Etter mine to tidligere fødsler der, ser jeg ikke helt for meg at jeg klarer å gå selv hele veien fra parkeringsplassen på oppsiden, ned og rundt sykehuset, inn i ganger og opp trapper igjen... Da jeg var til kontroll på OBS-ern fikk jeg tips om at der finnes en "snarvei" inn til OBSen (jeg har bekkenløsning...). Finnes der noen gjennomgang til fødeavdelingen? Og er den "snarveien" de snakker om den tidligere inngangen til ultralydlaboratoriet? Det hadde vært greit å finne ut av dette nå, og ikke når jeg står der tvekroket med tøffe rier og bekkenløsning...
venter mars-jente Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Ekspedisjon og hovedinngang er midlertidig flyttet til nedsiden av Kvinneklinikken pga. fasadeoppussing. Adresse: Kvinneklinikken Jonas Liesvei 72 Tok en kopi fra hjemmesida. Gi gikk inn baksida (ambulanseinngangen - er skiltet fra fremsiden kor en skal gå). Far får ikke parkere her, men får lov å sette mor av. Deretter kan han parkere og komme inn. Er "skranke" innenfor inngangen. "Mener vi gikk 1 etg opp. Vi var på fødselskurs og fikk en omvisning da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå