babybel Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Jeg er nå i uke 13 men tør liksom ikke slippe tak i bekymringene. Har ikke skrevet innlegg her før heller og har funnet ut at det nok er fordi jeg egentlig ikke tør å tenke at jeg er gravid. Har hatt en MA, SA og exu, før denne graviditeten, så det er kanskje ikke så rart. Har en såkaldt truende abort nå, men små blødninger, men det var hjerteaktivitet i uke 10. Skal på ny ul neste uke, men nå er de fleste gravidsymptomene borte, kanskje naturlig fordi kvalme, tretthet ol går over når en er kommet til 2. trisemester? Har et lite håp! Har dere andre her mindre symptomer nå?
*stjerna* Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Uff! Ville bare sende deg noen gode tanker! Jeg har ikke opplevd det samme som deg, er nå i uke 13 og merker at skuldrene senker seg litt ja. Mine symptomer er også på tilbakegang,heldigvis:-) Høres ut som du får god oppfølging, så da er mitt beste råd å slappe av så godt som mulig(skjønner at det er lett for meg og si...) og vente. 1-2-3-på det fjerde skal det skje;-) Mange klemmer til deg!
SpongeBob Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Helt vanlig at symptomene forsvinner, ja - og lykke til med svangerskapet! Jeg er nervevrak til jeg kjenner liv, jeg, her begynte det heldigvis rundt uke 14 en gang og jeg er velsignet med en aktiv liten tass som gjør seg grundig bemerket!
Corneliuss Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Lykke til! Dette går helt sikkert bra, men ikke rart at du er ekstra nervøs når du har opplevd mye leit. Legen min sa en gang at noen er bare dønn uheldige - det kan gå galt mange ganger på rad uten at det er noen grunn til det. Deretter har jeg opplevd at samme kvinne som har mistet 3-4 ganger får 4 friske barn på rappen. Håper at all din "unfortune" er brukt opp! Prøv å tenke at du er utenfor den største risikoen nå! Og at symptomene blir borte er jo bare helt normalt!! Lykke til! Ønsker deg alt godt!
babybel Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2010 Tusen takk dere, jeg følte dette hjalp litt jeg:) Og når jeg tenker meg om så sto jeg og tutet over en enkel ting jeg ikke fikk til i dag og det er vel et gravidtegn?!! Ser frem til ul. Og da skal dere se dere får høre mer fra meg:)
*stjerna* Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Absolutt gravid tegn! Jeg griner av nyhetene på radio til og med.... Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå