KR0705 Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Noen som vet om de snart skal åpne for besøkende eller om de allerede har gjort det?
ღMadame_mim ღ Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Jeg fikk jordmor til å ringe om fredag. Da var det enda ikke åpnet og heller det virket heller ikke som at de hadde noe planer om det i nærmeste fremtid... Jordmor kjeftet litt på dem også siden det ikke står nevnt med et ord om besøksforbud i det hele tatt på nettsidene! Hehe
1.Bebis Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Neida.. Ingen besøk ennå!! Tror egentlig ikke de kommer til å oppheve det besøksforbudet på lang tid.. Ganske kjederlig syntes nå jeg da!! Men men får krysse fingrene på at det skjer noe snart!! har ennå 5 uker til termin så mye kan skje!
KR0705 Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2010 Syntes det er rart at de ikke opphever den. Er jo ikke noe svineinf lenger, er kanskje noe, men lenge siden det har vært snakk om noe nå. Var på kontroll der for en stund siden og da var det store plakater på dørene ang svineinf og at det kun var pappa og barn som fikk komme på besøk. Men da satt det noen mammaer og babyer i gangen å fikk besøk. Vil at de skal åpne for det snart. Vil ha besøk og skal ha ks så kommer til å være der i noen dager. Hm...
Chisme Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 hørte d samme når jeg spurte i går, at d var stengt... men håper de åpner opp snart ja:) blir utrolig kjipt hvis man ikke kan ha besøk der... vil gjerne vise frem barnet og ha noen å prate litt me mens jeg er der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå