Gå til innhold

Kvalm HELE døgnet :(


ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ

Anbefalte innlegg

Fins det flere der ute?

 

Har ikke opplevd maken.Er sykemeldt,kvalm døgnet rundt,kan ikke gå på matbutikker for alle luktene blir for mye for meg. Energinivået er på minus-siden,og jeg har 2 barn fra før. Ligger rett ut på sofaen dagen lang, orker nesten ikke å reise meg. Dette er forferdelig:(

 

Er bare 6+4...hvis dette skal fortsette i 5-6 uker til blir jeg snål.

 

Flere som sliter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skriver under på dette!

Jeg er 7+1 og har vært slik de siste to ukene. Begynner å bli skikkelig lei og frustrert.

Ligger flat som en pannekake på sofaen. Jeg har ingen barn fra før (kan man si heldigvis i dette tilfellet?) og får dermed god oppvartning fra min mann.

Men skulle tro at dette skulle gå over?

Jeg har vært gravid før, men mistet. Da var jeg også kvalm, men ikke så ille som nå.

Jeg føler også ille i forhold til jobben. Jeg er lærer og "alle", dvs foreldre, elever og lærere lurer vel på om jeg er dødssyk eller noe.

 

Jeg er allerede blitt litt snål,og jeg ser herlig hvit og sjuk ut i dette flotte vinterværet:)

 

I forrige uke ringte jeg til helsestasjonen(jordmor) og var så fortvilet for at det ikke gikk over. Hun satt meg opp på en time der, og jeg fikk resept på Afipran som hjelper mot kvalmen! Hurra!

 

Hjelper ikke så mye at jeg hopper og spretter, men dog er jeg ikke kvalm konstant hele tiden.

 

I starten var jeg så kvalm at jeg ikke fikk sove, energinivået er på minussiden ja, og jeg har vært så tørr i munnen at leppene mine sprekker ca hver andre dag.

 

Håper dette var en trøst, at det er fler av oss!!

Det var det ihvertfall for meg som har seks venninner med barn som aldri har merket graviditeten fø ca uke 10, og da fordi mensen var for sen... grrrr...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh,godt det er flere,selv om jeg ikke unner noen dette!